andere ontlasting door voeding?

Fijn dat het beter gaat..
Maar kwaad worden met 5mnd, het moet niet gekker worden,,haha
Ik zou voorlopig geen liga geven hoor, maar dat is uiteindelijk jou keus natuurlijk!

Succes ermee, Gr MJ
 
ik zou zelf niet met de flessen en melk verhoudingen gaan knooien, dat kan helemaaal averechts werken voor de darmpjes, dan is de verhouding niet goed.
roosvicee laxo is idd goed spul en meer drinken tussendoor geven kan zeker werken.
wat ook goed werkt. zijn die druppels van vsm? tegn krampjes, maar maken de poep ook zachter, kun je zeker wel geven bijv voor de laatste voeding, en dan de volgende morgen word je wel goed wakker van de aroma die dan in haar kamertje hangt!! haha
en johannesbroodpitmeel in haar fles.
bij wijze 1schepje, maar maakt de voeding zachter waardoor de darmpjes niet zo hoeven te werken ervoor. en dus makkelijker poepen.
johannesbroodpitmeel laxeert namelijk.

succes!

xx
Wennn
 
Nou ik ben het niet helemaal met je eens hoor Wenn...bij heel veel baby's werkt jbpm laxerend maar bij die van mij echt niet! Integendeel.........juist verstoppend!
Bij de grote merken wordt het toevoegen van extra water met een max van 10cc per 100cc juist geadviseerd bij krampjes en moeizame ontlasting. Dus daar zou ik persoonlijk eerder mee knoeien dan jhbm...
 
Nou ik ben het niet helemaal met je eens hoor Wenn...bij heel veel baby's werkt jbpm laxerend maar bij die van mij echt niet! Integendeel.........juist verstoppend!
Bij de grote merken wordt het toevoegen van extra water met een max van 10cc per 100cc juist geadviseerd bij krampjes en moeizame ontlasting. Dus daar zou ik persoonlijk eerder mee knoeien dan jhbm...
 
Terug
Bovenaan