Anderen baby laten oppakken en vasthouden

Ooh ik herken dot helemaal!

sims Mn dochtertje geboren is vind ik het vreselijk om dr iemand buiten Mn man om haar vast te laten houden en vooral Mn schoonmoeder !!

Mn meisje is nu 15 weken en ze kwam gewoon 3x per week langs ! Om gek van te worden en telkens maar de kleine vast willen houden .... het is gewoon zo ver dat ik dr nu gewoon misselijk van word als ik weer dat ze langs komt en weer Mn meisje wil vasthouden ( gewoon uit haat) vind het heel erg van me zelf maar ik kan me gevoelen ook niet veranderen hoe graag ik dat ook wil! Ik ben wel blij om te lezen dat ik dus noet de enige ben die moeite heeft om dr baby door anderen te laten vast houden ... hoop wel dat ik dr snel over heen groei en dit niet lang zal aanhouden aangezien iedereen natuurlijk graag met ons meisje wil knuffelen

Ik ben nu 38 weken en dit is precies waar ik heel erg tegenop zie. Mijn schoonmoeder is zo verschrikkelijk aanwezig. En de manier hoe ze met mijn neefje omgaat staat me gewoon niet aan. Zo druk en continu op schoot nemen en weer op de bank zetten, hem aanraken, oppakken etc. Dat kind heeft nooit rust. Daarbij merk ik dat ze zich niet aan zijn slaapschema houdt.  Gelukkig hebben wij ervoor gekozen de opa's en oma's niet te laten oppassen wanneer wij werken.

Terug
Bovenaan