Anderhalve week overtijd, testen negatief

<p>Wie kent er mensen of heeft het zelf meegemaakt dat wel zwanger maar testen negatief?</p><p>Ik heb duidelijk mijn eisprong gehad, een jaar lang prachtige cyclussen tot deze maand. Ik had het eind februari moeten worden.</p><p>Overduidelijk gèèn tekenen van een naderende menstruatie. Echt helemaal niets. Alleen zo moe, alsof je bent wezen stappen de avond ervoor. Mijn epilepsieklachten zijn ook heftiger als normaal en ik slaap 9 uur minstens maar iedere nacht vol drukke dromen. En de moeheid blijft.</p><p>Heb een verwijzing van de huisarts gehad, die zei dat het nog wel weken kon duren eer ik terecht kon...</p>

ik testte pas op dag 3 na NOD positief maar niet 1,5 week! Welke testen heb je gebruikt? 

en waarvoor is de doorverwijzing? Voor beide gevallen (zwangerschap of epilepsie) vind ik dit een schandalige reactie en zou ik eisen dat je eerder terecht kan. Dat slaat natuurlijk nergens op. 

duim voor je!

Hey knuffeltje, ik ben ook eens ruim 2 weken overtijd geweest zonder dat ik zwanger was. Bleef maar negatief testen dus op een gegeven moment ook de HA gebeld, die heeft toen bloed geprikt. Dat was meteen duidelijk dat ik niet zwanger was (geweest). Heb je gecheckt of je bloed kon laten prikken? 

Ja, bloedprikken doet mijn huisarts niet aan.
Ik wordt binnen 5 dagen door het ziekenhuis gebeld zodat ik geen idee wanneer door kan naar de gynacoloog omdat we nu ook al weer dik een jaar aan het proberen zijn.
Bo-belle maar heb jij wel regelmatige cyclussen dan? Niet toch?
Dat blijft gek, dat het ineens zo abrupt anders is alles. Sinds een eventuele innesteling.

War vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Ik snap echter wel dat je niet meteen terecht kan. Er zijn helaas wachttijden en bij spoed moet je eerder terecht kunnen maar dat is dit niet. Duimen dat je toch nog positief test en anders iig snel duidelijkheid hebt!

[quote quote=10300881]Bij mij is het ook niet de huisarts zelf maar praktijk bij de huisarts maar na een jaar mag je toch gewoon naar het ziekenhuis?[/quote]
Nou niet zomaar gewoon, daarvoor heb je dus wel een doorverwijzing nodig.
jsbaby ik houd wel een waakvlammetje hoop. Omdat mijn moeder dat ooit ook eens gehad heeft. Dat heeft het toen niet gered maar ze was wel zwanger. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je lichaam vermoeidheid zo enorm om niets kan oproepen.

Terug
Bovenaan