Anderhalve week overtijd, testen negatief

Ja dat weet ik want die heb ik zelf ook gekregen maar na een jaar heb je er toch recht op dus moet een verwijzing toch geen probleem zijn? Althans dat zij mijn huisarts en ik kreeg dan ook zonder problemen een verwijzing terwijl ik al 2 gezonde kinderen heb. 

knuffeltje laten we het hopen! Ik duim heel hard met je mee! Iedereen maakt hcg op  haar eigen manier aan. Ik ben ook vrij langzaam en niet iemand die voor NOD positief test, hoeft niets te zeggen!

Hoi hoi!
Hier vorige week een positieve test, pas na 15 dagen overtijd!

Bij mijn eerste zwangerschap precies hetzelfde verhaal. Denk echt een late eisprong. Cyclus al een half jaar 29 dagen. Dus ook bij mij was dat ineens heel gek, uiteindelijk dus een positieve test:)
Altijd afwachten natuurlijk, maar ja het kan dus wel.... 

[quote quote=10300931]Hoi hoi! Hier vorige week een positieve test, pas na 15 dagen overtijd! Bij mijn eerste zwangerschap precies hetzelfde verhaal. Denk echt een late eisprong. Cyclus al een half jaar 29 dagen. Dus ook bij mij was dat ineens heel gek, uiteindelijk dus een positieve test:) Altijd afwachten natuurlijk, maar ja het kan dus wel….[/quote]
?? Stemt me hoopvol!

Knuffeltje, je zou ook eens een verloskundigenpraktijk kunnen bellen. Zij kunnen als het goed is ook een bloedprikformulier geven en HCG aanvragen.. 

Wat vreselijk dat je niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk heb je hetzelfde als je mams en ben je gewoon hardstikke zwanger!

Terug
Bovenaan