anders ongesteld sinds zwangerschap en bevalling...

<p>Nou zoals het onderwerp zegt: wie heeft dit ook?<br /><br />Mijn zoontje is inmiddels 1. En ik ben anders ongesteld sinds de zwangerschap en bevalling. Voorheen was ik heel licht ongesteld.. nauwelijks bloedverlies. En na 3 dagen was het wel klaar. Nu verlies ik 2 of 3 keer zoveel bloed. Ben ik soms 5 a 6 dagen ongesteld en ook vaak buikkramp. Zo merkte ik eerst nauwelijks dat ik ongesteld was, zo kan ik er nu echt niet meer omheen.<br /><br />Wie herkent dit? En waar komt dit door ??</p>

Bij mij was dit ook zo tot mijn dochter 10 maanden was, toen was het eigenlijk weer zoals voor de zwangerschap. Ik werd zo ongeveer gelijk na de bevalling weer ongesteld... Misschien heeft het nog even tijd nodig? Bij mij dacht ik dat het door de hormonen kwam van het ontzwangeren.

@Minni: Oh echt ? Dus het kan weer veranderen. Ik heb ook nog 4 maanden borstvoeding gegeven, dus dan heb je nog wat langer hormonen. Werd ook pas voor het eerst weer ongesteld na 7 maanden! Dus misschien moet mijn lichaam inderdaad nog even wennen.
We zitten nu ook net in ronde 3 voor een 2de. Dus spannend weer ;)

Oh ja ik heb zo ongeveer 6-8 keer zo'n hele heftige menstruatie gehad, werd wel telkens al ietsje minder. Dus het kan zeker nog veranderen. Wil je ook geen valse hoop geven natuurlijk! ??
Ik heb 3 maanden borstvoeding gegeven maar toch ging mijn lijf gelijk weer aan de bak, haha.
Ik hoop voor jullie dat het snel raak is ?

Jep! Onze dochter is nu 8 maanden en heb nog steeds een onregelmatige cyclus, terwijl ik eerder bijna op het uur wist wanneer ik ongesteld moest worden. Cycles: 33, 29, 28, 24 en nu op dag 26 nog geen bloed te bekennen... ik ben ook behoorlijk heftig ongesteld

Ook hier waren de eerste 6 menstruaties na de bevalling behoorlijk heftig, na allebei mn bevallingen (ik heb 2 kindjes) Na die 6 menstruaties werd het weer een beetje zoals vanouds.
Je zegt dat je pas na 7 maanden weer ongesteld werd en je kindje is 1 jaar, dus die 6 maanden zijn dan nog niet om bij jou... geef het wat maandjes de tijd om het zichzelf weer te regelen! En misschien ben je in de tussentijd gewoon zwanger! :)

Ook hier waren de eerste 6 menstruaties na de bevalling behoorlijk heftig, na allebei mn bevallingen (ik heb 2 kindjes) Na die 6 menstruaties werd het weer een beetje zoals vanouds.
Je zegt dat je pas na 7 maanden weer ongesteld werd en je kindje is 1 jaar, dus die 6 maanden zijn dan nog niet om bij jou... geef het wat maandjes de tijd om het zichzelf weer te regelen! En misschien ben je in de tussentijd gewoon zwanger! :)

Terug
Bovenaan