Anders voellen dan bij de eerste zwangerschap...ander geslacht????

Hoi,

ik heb twee meisjes. Bij de eerste was ik niet misselijk, was alleen heel snel moe (in slaap vallen om zeven uur savonds) had  verder geen enkele andere klacht. De buik zat van voren, niet rondom. Bij de tweede was ik een beetje misselijk en kon alleen fruit en yoghurt eten de eerste drie maanden. Ik kreeg een blaasontsteking met 20 weken zwanger. Was minder moe de eerste drie maanden en de buik zat meer rondom. Ik dacht dat het een jongetje was, had ook zo'n gevoel maar was dus niet zo. Gewoon afwachten tot je echo dus of de geboorte.

quote: patriesja reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-12-2006 12:36:19'));

Hoi Wilma,
Waar ben je zenuwachtig voor? Probeer jezelf er niet gek mee te maken he? Veel succes vanavond,
Groetjes,
Patricia

Hoi Patricia,
bedankt voor je berichtje..
Nou ik ben   beetje bang dat er iets mis is ofzo...   want me zus   der baby had een gezwelletje op zijn ene longetje waardoor zijn hartje niet goed kon groeien....     het is almal wel goed gekomen door een operatie en is hij de helfd van zijn een longetje kwijt.. Maar toch maak ik me zorgen.. want het is niet niks om zoiets te horen of erger...

Denk dat het ook wel normaal is....beetje zorgen maken...
...

hoi wilma,

denk ook wel dat het normaal is om je een beetje zorgen te maken hoor
denk dat iedereen het wel doet toch??
denk juist eerder dat als je je eigen geen zorgen maakt het een beetje vreemd is maar goed das weer ieder voor zich.

spannend vanavond , en heel veel succes

groetjes moekje

Ook mijn 2e zwangerschap is totaal anders dan de 1e. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ontzettend vet haar en veel pukkels, daar heb ik nu helemaal geen last van. Bij deze heb ik in het begin enorm last gehad van pijnlijke borsten en nu jeuken ze vooral, hier had ik bij mijn dochter weer geen last van. Toen ik zwanger was van mijn dochter zeiden collega's al dat het een meisje zou worden. Nu heb ik weer collega's die er verstand schijnen te hebben (is natuurlijk nog even afwachten) en wordt er gezegd dat het een jongen is.
Ik denk dat er best verschillen zijn en dat sommige mensen dit ook aan je kunnen zien, maar ik ga me er niet te veel op vastpinnen! En als ik het echt had willen weten, had ik er bij de 20 weken echo wel om gevraagd...

Hoi!

Ik herken het wel een beetje. Ik ben ook zwanger van de tweede en het voelt ook anders. En dat zal ook heus zijn omdat het de tweede is, maar het is vooral leuk om je te bedenken wat het zou kunnen zijn dit keer. Ik wil het dus ook niet weten vantevoren, maar erover dromen en speculeren is wel erg leuk! En dan de verrassing bij de geboorte!

@ Pliep: wat grappig, ik had toen ik zwanger was van mijn dochter juist een mooiere huid en werd mijn haar minder snel vet en nu heb ik juist een onzuivere huid. Haar is hetzelfde (nog steeds geen volle bos, haha!). Ik denk nu dus ook stiekem dat het een jongetje is omdat het allemaal zo anders voelt. Maar het maakt me niks uit! Het dagdromen is al spannend en straks zullen we het zien. Ik weet nog van de vorige keer dat we pas na een paar minuten vroegen 'wat is het eigenlijk?'. De gezondheid ging echt voor en je bent pas later met het geslacht bezig. Veel plezier allemaal met jullie zwangerschap!

Liefs, Mimi

Hoi Wilma,
Het is natuurlijk heel normaal om je wat zorgen te maken, maar ik vond dat je het zo opvallend had geschreven. Ik snap nu waarom. Is het gisterenavond allemaal goed gegaan bij de gyn? Ik hoop het voor je.
Groetjes,
Patricia 40+2

Terug
Bovenaan