Ang, Mick, Suus, Floor, Cynthia, Lara ez enz enz

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Genieten jullie een beetje van het mooie weer???
Ik vind het net iets te heet en geniet er niet echt van omdat mijn man nog steeds niet veel kan door zijn rug.
20 augustus hebben we een intake gesprek voor IUI maar ik ben bang dat hij dit niet gaat redden en dan moeten we een nieuwe afspraak maken en dit duurt weer 2 maanden helaas.
Aan de ene kant zou dat niet erg zijn omdat ik momenteel veel nare dingen aan mijn hoofd heb maar en mij niet happy voel aan de andere kant wil ik het ook niet uitstellen want we willen gewoon heel graag pappa en mamma worden.
De vader van mijn man is gisteren 2 uurtjes bij ons geweest. Mijn man had hem al een paar weken niet gezien omdat hij met die hernia zit en zijn vader in het ziekenhuis ligt. Nu we weten dat hij kanker heeft heb ik kort verlof voor hem gevraagd aan de dokter en ben ik hem gaan halen. Het was best gezellig. Hij heeft lekker zitten kletsen aan het bed van mijn man.

Ik heb nog een verhaal zeg! Onze buren hebben een cavia maar die kinderen vonden er op een gegeven moment niets meer aan. Op een dag had het beest een vieze open plek op zijn poot. Hij had waarschijnlijk een infectie en heeft de boel opengekrabt. De buurvrouw wilde er niet mee naar de dierenarts omdat ze het zo ranzig vond en toen heeft de buurman het beestje in het bos losgelaten. (wat ik vreselijk vind en nooit zou doen!) Ze gingen er dus vanuit dat het beest dood was totdat ze op het regionale nieuws tijdens het knaagdierennieuws hun cavia op de arm van de dame van de knaagdierenopvang zaten zitten. Hij was weer helemaal opgelapt en had een mooi groot hok gekregen. Dit verzin je toch niet?? Ik vond het zo'n zielig verhaal!

Hebben jullie nog wat meegemaakt dit weekend??

Liefs Inge

Lieve Inge,

Ik wil jou heel veel sterkte wensen met de vader van je man!! En dat hij maar beter mag worden, dat hoop ik echt, de wonderen zijn de wereld niet uit. Ik zal vanavond een kaarsje voor hem branden.

Ook hoop ik dat het steeds wat beter zal gaan met je man, het wordt echt tijd, dat jullie dan snel voor een babietje kunnen gaan, want ik geloof echt dat je dat snel gaat meemaken maar eerst moet je man dan helemaal opgeknapt zijn.

Ja, en wat een storie over de cavia van de buren zo zie je maar weer. Die cavia heeft vast gedacht laat me maar vrij ik red me wel, ik word vast en zeker gevonden door het opvangcentrum en dan laat ik me lekker verwennen en dan zorg ik ook dat ik op tv kom, en dan ben ik beroemd en berucht en weer beter. Hahahaha.. grappig verhaal inge!!

Met mij gaat het erg goed, voel me goed, en gelukkig heeft manlief geen hernia en gaat het steeds ietsjes beter met hem. Hoop je snel weer te spreken hier of online. Geniet nog even van je zondag.

Liefs, Mick

Hoi lieve Inge,

Vanuit San Francisco een berichtje van mij ! Morgenochtend vliegen we weer naar huis, met een hoofd en hart vol prachtige herinneringen. Wat een mega land, we hebben ontzettend genoten.

Wat vreselijk om te lezen dat je schoonvader kanker heeft ! En je man kan dus nog altijd niet veel en de verzorging komt dus nog op jouw schouders neer. Wat een vreselijk moeilijke tijd maken jullie mee, mag het nu weer eens ophouden ! Het zou wel heel erg balen zijn als 20 augustus toch niet haalbaar is. Dan moet je gelijk weer 2 maanden "geduld" hebben en het duurt allemaal al zo idioot lang. Alles staat stil, wanneer kan het weer eens "gewoon" worden he? Ik hoop echt dat jullie het ergste achter de rug hebben nu hoor en dat ook voor jullie het zonnetje snel weer zal gaan schijnen.

Ik ben nu precies 9 weken zwanger en voel me wel redelijk. Wel moe, maar dat kan ook van onze intensieve reis zijn. Af en toe een beetje naar in mijn buik maar gelukkig is dat ook goed te verhelpen door iets te eten. Wel weer fijn om dinsdag weer thuis te zijn ook hoor, lekker weer je eigen huisje en ik heb onze katten ook erg gemist. Ja ik ben een muts ! ;-))

Nou meisie, ik "spreek" je binnenkort weer vaker en houd je haaks !!!

Knuffel uit de states van Luna

Hoi lieve Inge,

Vanuit San Francisco een berichtje van mij ! Morgenochtend vliegen we weer naar huis, met een hoofd en hart vol prachtige herinneringen. Wat een mega land, we hebben ontzettend genoten.

Wat vreselijk om te lezen dat je schoonvader kanker heeft ! En je man kan dus nog altijd niet veel en de verzorging komt dus nog op jouw schouders neer. Wat een vreselijk moeilijke tijd maken jullie mee, mag het nu weer eens ophouden ! Het zou wel heel erg balen zijn als 20 augustus toch niet haalbaar is. Dan moet je gelijk weer 2 maanden "geduld" hebben en het duurt allemaal al zo idioot lang. Alles staat stil, wanneer kan het weer eens "gewoon" worden he? Ik hoop echt dat jullie het ergste achter de rug hebben nu hoor en dat ook voor jullie het zonnetje snel weer zal gaan schijnen.

Ik ben nu precies 9 weken zwanger en voel me wel redelijk goed. Wel moe, maar dat kan ook van onze intensieve reis zijn. Af en toe een beetje naar in mijn buik maar gelukkig is dat ook goed te verhelpen door iets te eten. Wel weer fijn om dinsdag weer thuis te zijn ook hoor, lekker weer je eigen huisje en ik heb onze katten ook erg gemist. Ja ik ben een muts ! ;-))

Nou meisie, ik "spreek" je binnenkort weer vaker en houd je haaks !!!

Knuffel uit de states van Luna

Hoi Inge,
wat fijn weer wat van je te lezen.
Ik kan goed begrijpen waarom je nu ff niet happy bent. Je hebt zoveel andere zorgen dan zwanger worden op dit moment. Dat beter worden van een hernia gaat zo traag... Ik heb het ook meegemaakt van dichtbij. Ik hoop dat jullie de 20e wel halen. Het is ook dubbelzwaar dat je schoonvader ook in het ziekenhuis ligt, vreselijk allemaal. Ik hoop dat alles toch iets sneller de oude kan gaan worden bij jullie. Het zou jullie denk ik erg goed doen wat goed nieuws in deze periode.

veel sterkte en tot lezens!

Veel liefs Claudy

Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws meid, je weet vast dat ik in het zelfde schuitje zit met mijn opa. Maar ik hoop dat je schoonvader er nog boven op kan komen. Ik zal ook een kaarsje voor hem branden en het beste voor hem hopen. Ik weet dat je dit zo nodig hebt. En je kan altijd bij mij terecht als je iets kwijt wilt hoor. Ik ben er voor je!

Wat een verhaal zeg over die cavia. Die verdienen het echt niet om iets levends te verzorgen. Wat een lui zeg. Ik heb er geen woorden voor. maar goed gelukkig is het beestje goed terecht gekomen en hopelijk word hij heel gelukkig bij zijn nieuwe familie!

dus je weet me te vinden neem ik aan. mocht je je verhaal nog eens even uitgebreid kwijt willen (over je schoonvader)

Liefs,
CYnthia

Hoi Lieve meiden!

Mick wat heerlijk dat het langzaam beter gaat met je man!! Hebben jullie nog veel bumsplezier (hihi)?? Ik kom binnenkort weer op de chat hoor maar het was zooooooo HOT dat ik echt niet achter de computer kon kruipen.

Luna zit gewoon achter de computer in SF! Mooi he dat het overal ter wereld vandaan kan! Zo te horen hebben jullie het geweldig gehad!! Ik hoor het na dinsdag wel op de mail! Ik mis mijn kat ook altijd erg hoor als ik op vakantie ben!

Claudy, is die persoon die jij kent zonder operatie genezen van een hernia?? Hoe lang heeft dat geduurd??

Bedankt voor het kaarsje branden Cynthia! Erg lief van je! We hebben net een uurtje geleden gehoord dat mijn schoonvader geen uitzaaiingen heeft in zijn botten. Morgen nog een onderzoek en dat het plan de campagne.
Hoe is het nu met je opa? Heeft hij nog kans om beter te worden?

Dag lieve meiden ik ga weer wat doen (zit op mijn werk)

Liefs Inge

Terug
Bovenaan