angel en wondernetje

A

Anoniem

Guest

Ha meiden!

Ik ben maar even een nieuw topic begonnen. Hier mijn verhaaltje dan even:

Mijn naam houd ik liever op BLOEMPJE, want je weet maar nooit welke bekenden er op dit forum komen. En voor velen is het toch een geheimpje dat wij graag kindertjes willen.

Ik ben 24 jaar, ben ongeveer 3 jaar getrouwd, geen huisdieren, werk als secretaresse... als jullie meer willen weten hoor ik het wel

Ben trouwens wel een beetje jaloers op Janine... werken bij een paardenstal! Gaaf zeg!! Ik heb zelf ook van jongs af aan gereden, ook een aantal verzorgpaarden gehad. Ik denk dat het nu toch wel een jaar of 4 geleden is dat ik voor het laatst op een paardenrug heb gezeten. Werken... vriendje... tja, toen was er minder tijd voor de paardjes. Werk je bij een manege of is het een fokkerij of iets dergelijks? (Ben helemaaaal niet nieuwsgierig hoor!)  Als je niet wilt antwoorden ook geen probleem hoor.

Dit was het weer eventjes.

Liefs Bloempje

Hai meiden

Leuk hoor, even een voorstelrondje. Dan weet je tenminste wie je voor je hebt. Maakt trouwens niet uit hoor bloempje, als je je naam niet wil zeggen. Dat is toch juist het mooie van het forum?????

Ik heb helaas niet net als jullie een passie voor paarden. Sterker nog, ik en paarden gaan niet zo goed samen. Wij reageren niet zo best op elkaar. Ben soms wel stiekem jaloers op meiden die dat wel hebben. Het lijkt me echt iets moois om te doen.

Hoe lang waren jullie ook alweer bezig?? Ik zit nu dus in ronde 8 en vind het echt een eeeeeeeeeeeeeeeeuwigheid duren. Weet het, moet me niet aanstellen, maar ja....... is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb op het forum ook mateloos respect voor al die meiden die er al jaren over doen. Lijkt me echt ontzettend moeilijk. Het houdt je wel een beetje met beide benen op de grond. Tenslotte is er altijd iemand die het slechter heeft dan ik.

Al met al voel ik me hier behoorlijk thuis. Ben dan ook echt ontzettend verslaafd. Maar dit is beter dan andere verslavingen dus ben niet van plan om te stoppen haha.

Nou, meiden ik ga naar mijn bedje.
Veel liefs Annet

halloooo

ff vlug hier. manlief krijgt te weinig aandacht, haha!! ik werk op een stoeterij, erg leuk en rij endurance, lange afstandsritten.

ik zit nog in ronde 2, maar ga door naar ronde 3, helaas.

kusssss

haha, dacht dat ik nog alleen op het forum over was.....
Ehhh wat is een stoeterij???

Welterusten!!!

quote: wondernetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2005 23:37:14'));

Hoe lang waren jullie ook alweer bezig?? Ik zit nu dus in ronde 8 en vind het echt een eeeeeeeeeeeeeeeeuwigheid duren. Weet het, moet me niet aanstellen, maar ja....... is makkelijker gezegd dan gedaan.

Hallo

Wij beginnen nu aan de 10e 'ronde' na het stoppen met de pil... heb 3 dagen getemperatuurd, maar ik vind het eerlijk gezegd WAARDELOOS! Wordt je wakker, moet je gelijk zo'n thermometer in je .... stoppen. Nee, er zijn fijnere manieren om wakker te worden! Ik weet dus niet of ik het allemaal ga volhouden...

Ik begin ondertussen ook mijn geduld een beetje kwijt te raken hoor! Vooral omdat het lijkt of iedereen in mijn omgeving 'ineens' zwanger is. En ook omdat mensen gaan vragen wanneer wij er nu eens aan gaan beginnen. En tja... ik hou dat soort dingen liever nog even voor me. Mijn moeder, vriendin en zus weten wel dat we 'bezig' zijn, maar verder is het nog een geheimpje.

Hebben jullie het verteld, dat je graag een kindje wilt?

Groeten Bloempje

quote: angel27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2005 23:56:31'));

halloooo

ff vlug hier. manlief krijgt te weinig aandacht, haha!! ik werk op een stoeterij, erg leuk en rij endurance, lange afstandsritten.

ik zit nog in ronde 2, maar ga door naar ronde 3, helaas.

kusssss

Hoi!

Je mannetje niet vergeten hoor!!!

Leuk zeg werken op een stoeterij! Jij gaat vast met veeeeel plezier naar je werk!

Doei doei

Hoidiehoi

Sja, geduld???? Wat is dat eigenlijk???? hahaha
Ben gelukkig niet de enige. Ik kan me dat van dat tempen trouwens goed voorstellen hoor. Ik wilde eigenlijk deze maand beginnen, maar heb toch besloten om nog een maandje die ovulatietesten te gebruiken. Lijkt mij inderdaad niet zo'n leuk begin van de dag.....

Wij vertellen dat we bezig zijn, aan wie het maar wil horen. Ik ben namelijk echt iemand die overal over wil praten. Het is dus een beetje uit voorzorg. Want, mocht het misgaan, wil ik er waarschijnlijk ook over praten, en dan weet "men" het maar.
Heb wel veel respect voor de meiden die het wel geheim kunnen houden. Ben ik echt niet zo goed in.....

Wel een tijd hoor, 10 maanden. Ik hoop maar zo dat ik dat (net) niet haal. Nou meiden, tot lees' maar weer
Liefs Annet

Heey Annet!

Tja geduld is een schone zaak hè? Als ik nou wist dat ik bijvoorbeeld  over anderhalf  jaar zwanger zou zijn, tja dan heb ik met dat wachten echt geen probleem hoor! Het is bij mij ook een stukje onzekerheid... heb soms het gevoel dat het voor ons niet is weggelegd. Van mijn man mag ik zo niet denken, ik moet wel positief blijven zegt hij. En daar heeft hij ook wel gelijk in denk. Maar ja, dat valt niet altijd mee!

Ik las dat jouw ouders er ook wel een tijd over hebben gedaan om zwanger te raken. Bij mijn ouders heeft het geloof ik 5 of 6 jaar geduurd. En toen kwamen er 5 kinderen in 10 jaar tijd!

Nou dit was het weer even!

Liefs

Ik las trouwens net iets van je wat ik erg leuk vond: "dit is misschien wel de ... dag van mijn zwangerschap!"

Inderdaad, zo kan je het ook bekijken.... positief blijven dan maar!!!!

Terug
Bovenaan