angel en wondernetje

halloooo!!

ik zit gewoonlijk erg vaak hier, maar nu ik vakantie heb, heb ik het spontaan heeeeel druk!!! haha. ik moet deze week een ponykamp begeleiden en volgende week ga ik zelf nog op trektocht. de kids van het kamp slapen nu....hoop ik. dus heb ik ff rust. we hebben vanmiddag even gezwommen, maar ik kon niet meedoen, die verrekte duivels komen langzaam maar zeker. ja ik heb ook geen geduld. en dat terwijl ik nog maar ronde 3 in ga. maar ja, dat komt gewoon omdat ik het graag wil he? en ik mag graag krijgen wat ik wil, het liefst direct. ik wil altijd mijn zin, hihi, slechte eigenschap. er zijn wel een paar die weten dat we bezig zijn, maar het worden er steeds meer. ik ben ook zo'n teutebelle die weinig voor me kan houden. zo weten de meesten ook al hoe ik mijn kinderen graag wil noemen, hihi.

een stoeterij is eigenlijk een fokkerij, we fokken paarden en trainen ze zelf voordat ze verkocht worden. we verkopen dus geen veulens, we gaan eerst met ze "aan het werk". en dat is zeker leuk werk!!!!

ik ga zo nog ff wat andere berichtjes lezen, en daarna lekker slapen, morgen wacht er weer een 12-koppige kinderschaar. heb mijn handen er mooi aan vol.

xxx janine

Hoi hoi

Wat leuk dat jij een ponykamp leidt. Mijn beste vriendin doet dat ook!!! Had er voordat zij ermee begon nog nooit van gehoord, en nu jij ook al.....vreemd he??

Dat flapuitgevoel ken ik dus heel goed. Bij ons weet ook iedereen het.
Ik sprak net mijn nicht even. Ze was dus zwanger maar heeft dinsdag een hele vroege miskraam gehad!! Was wel even schrikken. Ik leefde zo met haar mee. Was eigenlijk de eerste keer dat ik niet jaloers was, maar echt heel blij voor haar. Echt heel zielig dus. Gelukkig neemt ze het heel goed op en gaat ze gewoon weer verder. Had gelukkig de kaart die ik voor haar had nog in mijn tas zitten.......pffff

Nou meis, ga lekker een weekend weg morgen dus jullie horen/lezen mij zondagavond wel weer.

Veel liefs Annet

Jeetje, dat je dat nog weet!!!! Leuk.
Nou zal wel goed komen. Mijn man heeft nog steeds niets door, dus wordt een leuke verrassing. Kan haast niet wachten tot ik zijn gezicht zie.

Tot zondag!!!

Terug
Bovenaan