Angelsound!

Hallo!

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een angelsound gekocht, en daar veel plezier van gehad, en gisteren dacht ik laat ik het eens proberen....
En na lang zoeken, Ja hoor, kwam er een hartje voorbij !!! Heerlijk gewoon. Nu kan ik ook thuis genieten, en ben ik wat geruster tussen de controles door! Het was nog erg vroeg 9 weken en 2 dagen... maar het is toch gelukt.
Super! Echt een aanrader!

Liefs Sarah 9 weken en 3 dagen

ja! Fijn he? Ik heb de Angelsound ook en kan niet meer zonder.
Voor mij is het nu nog wat te vroeg (6 wk) maar ik wil 'm straks zeker weer gaan gebruiken, heerlijk om thuis af en toe te luisteren...

Hey meiden,

Een leuk onderwerp!!!Ben vandaag jarig, en wil graag een angel sound!!!Ik krijg hem van een vriendin, we gaan hem straks samen ophalen!!!
Ben vandaag 10 weken en hoop zoooo dat ik het hartje al kan horen, of zou dat te vroeg zijn????

liefs anies

Ben ook wel geinteresseerd in zo;n angelsound maar zijn jullie niet bang dat als jullie het hartje een keer niet kunnen vinden, dat jullie dan helemaal panisch worden.

Ik denk namelijk dat het bij mij wel zo werkt.

Hey meiden,

Heb de angel sound dus net gekregen van mijn vriendin, enne heb het hartje gehoord!!!!Oh wat gaaf zeg!!!!!!
Net een galopperend paardje,haha!!!
Kan het iedereen aanraden!

kus

hoi.
leuk ding idd.
maar ik was als een bezetene elke keer naar dat hart aan het luisteren.
kijk uit dat je er niet mee doorslaat zoals ikke.
want dat is pas stress.

xxxxx

Ben ik nou de enige die nog nooit van een angelsound gehoord heeft???? Ik neem aan dat t zoiets is als een doptone? Hoe werkt t precies? En waar kan je dat krijgen??

Hallo!

Super mamma van Jesse, dat je het in een keer had gevonden! Een mooier cadeautje kan je niet krijgen toch!

Mamma van Elin, de angelsound is aan apparaatje waarmee je zelf naar de hartslag van de baby kan luisteren (het vergt soms wel enig zoekwerk, vooral in het begin) Het is een soort grote muis die je op je buik legt... en via een microfoontje pakt hij de hartslag van de baby en versterkt deze.
Het kan inderdaad voor stress momenten zorgen als je het niet kan vinden.... maar ik vind het altijd wel... en wachten tussen de controle's is voor mij meer stress.

's avonds even luisteren... en ik slaap heerlijk....inderdaad net een galopperend paard!
Geweldig.

Liefs Sarah

Terug
Bovenaan