Hoi!
Je hebt inderdaad je eingen hartslag gehoor. 9 weken is nog wel vroeg hoor, ik heb het gedaan, omdat ik het bij mijn eerste zwangerhschap al had gedaan, en er erg handig in was geworden.Onder je navel is nog wel heel erg hoog, je baarmoeder zit nu nog een beetje verscholen achter je schaambeen, ik hoor het hartje net boven mijn schaamhaar.... ik zou er de tijd voor nemen, en van links naar rechts heel voorizchtig over de onderkant van je buik schuiven. Maar je absoluut geen zorgen als je niets hoort, het is nog erg vroeg, en over het algemeen kun je rond de 13 weken met de angelsound goed en snel wat horen.
Er is voor allebei wat te zeggen... je kan je er ook zorgen van gaan maken inderdaad...
Voor mij werkt het erg goed, door mijn miskramen heb ik meer stress van het wachten tussen de controle's dan van het zoeken naar het hartje, wat me 95% lukt, als het niet lukt, ga ik naar de wc en probeer ik later nog eens.
En de straling heb ik ook inderdaad wel eens wat gehoord, op internet staat dat het volkomen veilig is omdat het met een microfoon werkt, di het geluid versterkt, en het dus alleen opvangt... het zend geen straling... zo heb ik het begrepen...
Maar ik ga het voor de zekerheid nog eens vragen... als jullie ondertussen hebben gevraagd hoor ik het graag!!
Heel veel succes iedereen....de weken schieten al mooi op!
Sarah 10 weken zwanger van de 2e