Angelsound!

Hoi meiden!

Ik wil jullie plezier niet verpesten en ik weet ook helemaal niet of t ook zo is, maar mijn schoonzusje die ook zwanger is kende dat apparaatje inderdaad ook en die had weer gehoord dat t niet goed is om zo vaak te gebruiken ivm stralingen die dat ding toch afgeeft. Misschien is t verstandig om dat toch eens na te vragen bij de gyn of vk?

hoi dames

ik heb ook een angelsound gekocht gisteren en ik d8 ook een hartje te horen maar het ging best langzaam ik d8 eigelijk eerder dat het mijn hartslag zou zijn omdat ik ongeveer 70 slagen per minuut telde en wat ik mij van mijn vorige zwangerschap kon herineren was dat de hartslag van een baby juist wel heel snel hoort te gaan volgens mij iets van 150 ofzo dus eigelijk maak ik me nu wel een beetje druk dat ik alleen een langzame hartslag hoor of is het mogelijk dat ik toevallig een grote slagader heb zitten onder in mijn buik?
ik word morgen 9 weken dus is nog wel vroeg maar ik lees dat meerdere zo vroeg al iets konden horen
heeft iemand wijze raad?

sabrina 1977.

maak je niet druk dit is normaal, je hebt jou eiegen hart gehoort maar dat betekend nog niet dat die van je baby er niet is.
heb je hem bvb wel op de juiste plek gezet (misschien stomme vraag).
ik heb het ding echt weggegooit, het maakte mij alleen maar onzeker en bang.
als ik het hartje niet vond wou ik gelijk weer een echo, dan bleek alles goed.
echt klamp je niet vast aan het ding.

xxxxx  

hoi martine

ik het op meerdere plekken op mijn buik geprobeert en dan voornamelijk onder mijn navel maar denk idd dat ik mijn hartslag hoorde en niet die van de baby
ik laat het ook even voor wat het is want dit maakt idd alleen maar onzeker probeer het wel als ik mijn 2 de echo heb gehad dan weet ik ook tenminste zeker dat het goed is bedankt voor je reactie

groetjes sabrina

Hoi!

Je hebt inderdaad je eingen hartslag gehoor. 9 weken is nog wel vroeg hoor, ik heb het gedaan, omdat ik het bij mijn eerste zwangerhschap al had gedaan, en er erg handig in was geworden.Onder je navel is nog wel heel erg hoog, je baarmoeder zit nu nog een beetje verscholen achter je schaambeen, ik hoor het hartje net boven mijn schaamhaar.... ik zou er de tijd voor nemen, en van links naar rechts heel voorizchtig over de onderkant van je buik schuiven. Maar je absoluut geen zorgen als je niets hoort, het is nog erg vroeg, en over het algemeen kun je rond de 13 weken met de angelsound goed en snel wat horen.

Er is voor allebei wat te zeggen... je kan je er ook zorgen van gaan maken inderdaad...
Voor mij werkt het erg goed, door mijn miskramen heb ik meer stress van het wachten tussen de controle's dan van het zoeken naar het hartje, wat me 95% lukt, als het niet lukt, ga ik naar de wc en probeer ik later nog eens.

En de straling heb ik ook inderdaad wel eens wat gehoord, op internet staat dat het volkomen veilig is omdat het met een microfoon werkt, di het geluid versterkt, en het dus alleen opvangt... het zend geen straling... zo heb ik het begrepen...
Maar ik ga het voor de zekerheid nog eens vragen... als jullie ondertussen hebben gevraagd hoor ik het graag!!

Heel veel succes iedereen....de weken schieten al mooi op!
Sarah 10 weken zwanger van de 2e

ik w8 denk ik dan toch maar een weekje of 2 en probeer het daarna weer opnieuw is denk ik idd nog te vroeg
maak me er ook niet zo druk meer om want voel de hormonen door mijn lichaam vliegen dus zal vast nog wel goed zitten

meiden iedereen succes verder en lekker genieten he van de zwangerschap doe ik ook

Terug
Bovenaan