Angst en frustratie

Ach lieve mama,
Ten eerste is het niet iets waar je zomaar wat aan kunt doen he, dus je ervoor schamen hoeft zeker niet!
Hier wordt de papa met geen mogelijkheid wakker en ik zou er best wat voor over hebben om er zelf een nachtje niet wakker van te worden.
Onthoud dat je niet minder van je kindje houd als jij niet degene bent die er 's nachts uit gaat en daarbij is het eigenlijk alleen maar heel fijn als er 1 ouder in ieder geval goed uitgerust is toch?

Het is nu nog zo pril en nieuw, jullie gaan echt ook hier je weg weer in vinden.
 
Kan me heel goed voorstellen dat dat iets met je doet. Je wil er zijn voor je dochter als ze je nodig heeft.
Wordt je wel wakker van licht??
Je hebt namelijk White noise apparaten.
Als je baby huilt komt er een sterrenhemel te voorschijn. Wellicht wordt je daar wakker van aangezien het best veel licht geeft.

Hoop dat jullie een oplossing vinden samen succes!
 
Even een update, alles gaat nu beter, ik weet niet hoe, maar mijn lichaam heeft besloten om alerter te zijn tijdens het slapen. Heb haar vanacht een paar keer heel snel uit bed moeten halen omdat ze lag te spugen. Mijn vriend werd niet wakker, maar ik sprong omhoog.
Ik vertelde dit aan mijn vriend, en hij was zo blij en trots. Ik voel me ook een stuk zekerder van mezelf nu.
Mijlpaal voor mama!!
Dacht laat het eventjes weten ?
 
Ah wat goed! Fijn zeg!! Ik snap helemaal hoe blij jullie daarmee zijn.

Lief voor jezelf zijn hé, komt allemaal goed! ?
 
Terug
Bovenaan