Hee Sjana,
Had gekunnen dat er wel een 3e op komst was, dacht ik vraag het maar even voorzichtig hihi. 32 is inderdaad jong om je dan al te laten helpen, je kunt tenslotte altijd nog van gedachte veranderen dus..
Ik ben 21 jaar, een lekkere jonge moeder hihi. Ik geloof ook wel dat je die onzekerheid blijft houden, net wat je zegt, als je dan 21 of 31 bent maakt niet uit. Ik ben inderdaad van mening dat een 21 jarige op een heel andere manier in het leven staat dan een 31 jarige, je hebt als 31 jarige gewoon meer levenservaring. Ikzelf ben op mijn 16e afgestudeerd, ben toen verder gaan leren en ben daar op mijn 19e weer voor afgestudeerd, nu volg ik thuis nog een vervolgcursus maar dan via het LOI, en rond mei/juni hoop ik die klaar te hebben. Verder woon ik nu 2,5 jaar samen en 1 november zijn wij getrouwd dit jaar, dus nog helemaal vers haha!
Momenteel werk ik bij het uwv, daar adviseer ik mensen over hun uitkering, wat te doen tijdens ziekte en zwangerschap, erg toepasselijk dus hihi. Ben alleen nu alweer 1 week thuis vanwege mijn enkel waar ik grote problemen mee heb, dus voorlopig weer lekker thuis zitten!
Ik heb de opleiding helpende zorg gevolgd, ik moest nog 10 weken stage lopen, maar toen brak ik mijn enkel dus kon ik stoppen met de opleiding, heb wel een diploma behaald alleen de zorgsector zit er voor mij nooit meer in qua gezondheid. Toen ben ik me gaan verdiepen in de administratieve sector, ik heb mijn diploma behaald voor secretarieel medewerker, en nu op dit moment ben ik bezig met de opleiding Secretaresse op Schoevers niveau.
Waar woon je eigenlijk? Ikzelf woon in het ooo zo mooie zeeland, in Vlissingen. Erg duf,saai plaatsje, maar zo heeerlijk dichtbij het strand, en met een hond is dit echt ideaal!
Nou ik ga verder, zo nog eens boodschapjes halen voort avond eten!
Liefs Maaike