Angst voor uitslag NIPT

Ben ik het niet mee eens gebruiker, je kunt toch kiezen de test wel te doen en je nog steeds zorgen maken? Je doet die test juist omdat je wil weten of er iets aan de hand is. Dat betekent niet dat je niet bang(ig) kunt zijn voor de uitslag, dat is iets totaal anders.
De uitslag komt vast snel! En zorgen maken is heel normaal hoor, probeer jezelf de komende dag(en) tot het telefoontje even bezig te houden. Lukt vast wel met een kleintje van 18 mnd ;)!

Beetje een rare reactie vind ik dat gebruiker, ze is bang en op zoek naar opbeurende woorden! We weten allemaal dat het een keuze is maar dat neemt niet weg dat je je dan geen zorgen kan en mag maken lijkt me. Ik vind het niet raar dat je bang bent voor een slechte uitslag, dat is ieders nachtmerrie. Hopelijk wordt je snel gebeld en anders kan je altijd je vk bellen en vragen of ze al iets weten. Het kan 10 werkdagen duren en misschien is het wel druk op het moment.Sterkte met afwachten, het komt vast goed.

Nou Gebruiker, lekker anoniem negatief zitten doen. Zoek een ander forum. 

De uitslag van de nipt is niet 100% definitief hoor als er iets negatiefs is. Dan nog vaak blijkt dat dat vals alarm is. Denk dat we allemaal wel een beetje stress gehad hebben over die test. Hoort er een beetje bij. 

Ik ben echt ontroerd door jullie ontzettend lieve reacties!
Heel erg bedankt voor jullie begrip en steun, helpt me heel erg. 
Vandaag heeft m’n vriend de verloskundige gebeld maar er is nog geen nieuws (nu 9 werkdagen) en ze zei dat ze dacht dat het nog wat langer zal duren. Nog even afwachten dus.
Echt heel, heel erg bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om te reageren en ook nog eens met zulke lieve begripvolle woorden! Xxx

Nog even afwachten dus! Schiet me net te binnen dat de verloskundige destijds ook tegen mij zei van; als er iets serieus aan de hand was  geweest dan had je dat al wel eerder gehoord. Komt vast goed!

Idd, meestal is er niks aan de hand. En dat is niet zo interessant om op internet en forums te zetten dus lees je minder vaak. 
Moet je nu het weekend overbruggen? Dat is wel irritant zeg. Uit je hoofd zetten en maandag weer s bellen. 
Succes!

Terug
Bovenaan