Angst voor weer een miskraam

Ik ben nu ook erg bang voor nog een miskraam...
Vanochtend heb ik voor de derde keer positief getest, ook ik heb alleen als klachten moe en hoofdpijn en een mini klein beetje gevoelige borsten...
Afgelopen december heb ik een miskraam gehad en aan de ene kant heb ik nu zoiets van tja het zit goed of niet en dan zien we wel weer...

29 juli de eerste echo als ik dat al haal zonder bloedverlies dan moet het vast goedkomen :)
 
Ik ken je gevoel. Het stomme is dat ik gevoelsmatig vanaf het begin direct wist dat deze keer anders was. Het voelde anders en voelde goed. Voor mij was de drempel van 7 weken heel belangrijk. Had de vorige keer toen een miskraam.

Het aftellen is voor jou nu begonnen ;)
 
Ja klopt ik had in december meteen zoiets van het zit niet geod en nu denk ik he serieus?? Ik voel helemaal niet veel en ik droom over zwanger zijn dus dan moet het goedkomen nu...Gewoon onwerkelijk, ik had de vorige keer met 6,5 week een miskraam..dit kwam ook omdat ze een fout in het ziekenhuis hadden gemaakt...
Dus ik blijf lekker positief!



 
Hallo dames, (annemarie met het goede bouwjaar:) jou ken ik uit een andere topic :)) ook ik mag mij aansluiten bij ons topic. Na 2 miskramen heb ik het hele weekend al positief getest. Vanochtend stond ik om 7:30 vooraan bij de bloedprikbalie van het ziekenhuis, ik ben onder begeleiding van een fertiliteitsarts. Vanmiddag uitslag. Dan hoor ik of ik ook echt zwanger ben en of mijn hormonen doen wat ze moeten doen. Op een of andere manier vond ik het vooral heel belangrijk om vandaag te halen, en eigenlijk nu voel ik mij een beetje gerustgesteld. Als ze iets zouden vinden, kunnen we het misschien nog deze ronde verhelpen :) En we hebben hopelijk een antwoord over de andere twee mk's. Wij juichen echter nog niet, we willen wachten tot de 6 weken-grens. Hoe doen jullie dat?
 
Heeyy Mel met het goede bouwjaar idd hahaha :pIk moet ook zeggen dat ik wacht tot de echo...Dan ben ik al bijna 9 weken helaas doen ze bij ons dus in het ziekenhuis geen bloedafname of eerder voor 8 weken een echo...Hun redeneren zo dat ze dan teleurstellingen voorkomen...
Nou af en toe wel stress hoor, ik voel me niet misselijk of wat dan ook (hoewel ik net een broodje op heb en ik nu wel denk van getsie) heb een beetje last van mijn voorgevel en super moe...verder niks ;-)Op zich prima maar logisch dat je dan denkt shit zit er nou wat of niet? Ik heb gisteren de vierde test gedaan en de streepjes zijn echt stukken donkerder dan vorige week dus die HCG verdubbeld zich prima, dat geeft mij rust in me koppie...
Ik heb de mensen verteld die met mij altijd hebben meegeleefd dat ik zwanger ben niet iedereen trouwens maar wel mijn vriendinnen, en dan mijn zeer naaste familie...Dan heb ik ook steun als het niet oke mocht gaan, maar echt dit voelt echt anders dan die miskraam ik ben gewoon zwanger punt uit :p

 
Jippie Mel, ik heb je natuurlijk al gefeliciteerd maar ik ben enorm blij voor je, en ik hoop echt van harte dat deze keer goed gaat komen...
Hier ook de angst voor een tweede miskraam natuurlijk, vooral vanwege dat bruine slijmverlies, maar ik kan ook wel verschil merken ten opzichte van de vorige keer. Vorige keer had ik namelijk dagelijks bloedverlies alsof mijn menstruatie er aan zat te komen, daarom testte ik toen ook niet meteen. Nu had ik licht bloedverlies een week voor de NOD, wat na een dag of 2 al minder werd (normaal houdt het bij mij aan tot NOD) en daarna eigenlijk niks meer.. Maar ja nu dus wel af en toe dat bruine slijmverlies en gisteravond wat bloed (niet veel). Vandaag eigenlijk niks meer alleen vanochtend nog lichtjes. Dus het kan echt alle kanten nog op gaan voor mijn gevoel. Wel even gedacht om huisarts of gynaecoloog te bellen maar hij kan me volgens mij ook niks meer vertellen dan dat ik gewoon zal moeten afwachten...
We hopen er natuurlijk het beste van!
 
Terug
Bovenaan