angst voor ziekenhuisbevalling

hoi
ik ben beide keren in het ziekenhuis bevallen omdat ik bang was voor de thuis bevalling!
maar de eerste keer heb ik er 12 uur over gedaan en was ik ook me zelf niet ik was (zonder medicatie ) van de wereld af
en bij de tweede was ik vrij gezellig. zei zelfs mijn man!!
deze duurde 6 uur en ging dus erg vlot
ik voelde mij niet beperkt en juist veel prettiger.
maar iedereen ervaart het anders en iedere bevalling is ook anders.
maar dat hoef ik je niet te vertellen, je kan het!!!
succes claud

Hoi Bianca

Ik wou heel graag thuis bevallen want ik hou ook helemaal niet van ziekenhuizen. Begon zaterdag op zondagnacht met de 1e kleine weeen en dit is zo doorgegaan tot zondagavond 20.00u. Toen kwam de VK. Heeft het water gebroken en even later moocht ik mee gaan persen. Joepie dacht ik nu is het zo gepiept. Persen,persen en nog eens persen maar de kleine wou maar niet eruit. Accuut stoppen met persen en de auto in en naar het ziekenhuis. Pas na 3 kwartier weer mee persen en uiteindelijk nog met de vacuumpomp om 02.15u geboren onze zoon. Deze werdt direct meegenomen door de VK en Gyn en er werd met spoed een arts bij geroepen. Hij wou niet gaan ademen. Wat zijn wij geschrokken. Even later bleek toch alles goed te zijn. Wat was ik blij dat ik toch in het ziekenhuis was. Ben nu zwanger van de 2e en ik ga zeker weer naar het ziekenhuis. Ik wens jou heel veel sterkte toe. Denk niet te  veel na van te voren laat het allemaal op je af
komen. Doe waar jij je het lekkerste bij voelt.

We horen het wel he?

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan