Angst

In april hebben wij, na 18 week zwangerschap ons kindje verloren. Ben gecurreteerd daarna.<br />We waren nog niet weer actief bezig om zwanger te worden. De laatste 1,5 week (ong) had ik wat last van klachten, misselijkheid, prikkelbaar, moe, last van staartbotje...<br />24juni menstruatie gehad. 9juli geklust.. nu had ik vandeweek 2 dagen last van heel weinig bruinig bloedverlies.. Vandaag maar een test (action) gedaan. Deze is positief.. Morgen denk ik even een andere proberen<br />Ik vind het eng, durf het eigenlijk niet te geloven en, mocht het echt zo zijn, ben ik heel angstig voor het verdere verloop van de zwangerschap. <br />Zijn er dames die dit herkennen?<br />

hoi hoi

de action testen zijn zeer zeker betrouwbaar. beide zwangerschappen klopte deze bij mij.
zelf had ik ook bruinig verlies..beetje donkere afscheiding eigenlijk. en testte toen ook positief! dus ik denk dat je het zeker kan geloven. al kan ik je angst heel goed begrijpen. mag ik vragen hoe het komt dat het met 18 weken fout gegaan is?

Wat verdrietig dat je je kindje hebt verloren. En ik snap je angst heel goed. Met 2 (vroege) miskramen ben ik beide voldragen zwangerschappen ook vaak bang geweest dat het later in de zwangerschap alsnog mis zou gaan. De meesten zeggen dan altijd 'probeer te genieten van het moment' maar dat vond ik soms ook zó moeilijk. En dan duurt 9 maanden best lang. Laten we hopen dat alles nu goed gaat en je over een paar maanden je kindje kan vasthouden.

Ja dat is waar, proberen te genieten.

Doordat ik ons kindje laat in de zwangerschap heb verloren, sta ik ook straks onder controle bij de gyn. Dat stelt al wel wat meer gerust

had je de hele zwangerschap al bloedingen? of kwam dit ineens met 18 weken?

ik ben bij mijn 2e zwangerschap ook veel banger als bij mijn 1e..

je bedoeld wat snel weer zwanger te zijn?
anderzijds mag je daar blij om zijn hoor.. dat verdien je

Terug
Bovenaan