Angst

Ja had met 7 week een bloedinkje.

Toen met 18 week.
1e keer weinig, naar VK geweest, alles verder prima
2e keer heftig, weer VK, moest rust houden. Bloeding werd ook weer minder.
2 dagen later viel ze er, op de wc, zo uit :'(

Ja ene kant heel blij, dat het weer gelukt is, andere kant dus veel angst

Ik snap dat je nogmaals wilt testen. En zou je aanraden clear blue dan te nemen.. En als het zo is gefeliciteerd. En ik snap je angsten heel goed. Maar denk misschien ook dat je dan nu extra goed in de gaten wordt gehouden. Of het aanvragen om toch extra in de gaten gehouden te worden zodat je een beetje geruster wordt.

Hoi,
Ik herken je angst. Ben 2 kindjes verloren, 1x met 23 weken en 1 x met 17 weken. Nu weer 18 weken zwanger.
Ik heb het lang stil gehouden tot ik er zelf aan gewend was. Pas toen aan omgeving verteld. Had te veel emoties om gesprekken erover te kunnen voeren, dus eerst gewacht tot ik erover kom praten.
Ik loop bij een soort rouwtherapeut die ook verloskundige is. Al sinds het verlies van mijn 2e dochter, maar zij begeleid me door deze zwangerschap en de angsten heen. Dat helpt wel, maar een onbezorgde zwangerschap zal het niet worden en dat is nu eenmaal zo. Misschien kan je straks eens bij je verloskundige informeren of zij een adresje hebben bij jou in de buurt? Zij maken vaker vrouwen mee die hun kindje verliezen dus wellicht kunnen zij je doorverwijzen?
Heel veel sterkte, en ook alvast een voorzichtige proficiat ?

Dat is wel een mooie tip, dankjewel
Loop wel bij een gewone psycholoog nog steeds, en heb wel het idee dat ik het verlies, voor zo ver, heb verwerkt. Toch is een nieuwe zwangerschap dan wel spannend. En dat zal het ook wel blijven.

Voorzichtig ben ik stiekem ook wel heel blij?

Terug
Bovenaan