angstig voor 'n volgende miskraam

Hoi Noor en Astrid,

Wat een overeenkomsten allemaal. Ik heb zoals jullie weten vanmorgen ontdekt dat ik weer zwanger ben. Het gekke is dat ik me al 1,5 week raar voelde, wat moe, beetje prikkelbaar, last van mijn rug, soms 's avonds misselijk (ik weer 's avonds een beetje vrouw heeft het 's ochtends). Maar deze symptonen waren toch anders dan de vorige zwangerschap toen had ik al heel snel hele gevoelige borsten, dat valt nu weer mee en misselijk was ik amper geweest. Zo zie je maar je weet het maar nooit. Ik ben benieuwd naar jullie testen, ik zal voor jullie duimen!!!!

Wat mijn cyclus betreft, die is na de curettage nog niet normaal geweest. Ik moest bijna 9 weken wachten op mijn eerste menstruatie en mijn tweede zou nu 6 weken onderweg zijn, maar daar hoef ik niet meer op te wachten .  Mijn gyn zei dat het heel gebruikelijk is dat je menstruatie langer dan 6 weken uitblijft na een curettage.

Maar goed neemt niet weg voor jullie een heel spannende tijd en ik hoop ook voor jullie op goed nieuws!!!

Liefs,
Daantje

hoi

helaas heb vanmorgen een test gedaan kon niet meer wachten ben 5 dgn overtijd
en de test was negatief.  was toch niet te vroeg met testen dacht ik zo.
na mijn miskraam was ik met 4wkn weer ongi en nu zijn   er al weer 33 dgn voor bij.
nou ik wacht maar gewoon af heb geen anderen keus denk ik. wat zouden jullie doen als het uit blijft?

oja Daantje ,

wat fijn voor jouw dat het is gelukt en natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD meid!
ga er voor zal aan je denken en duimen dat het goed gaat!

groetjes astrid

Hallo,
ik ben een moeder van een 9 maanden oude zoon.
Ik kreeg ook een missed abortion na een zwangerschap van 5 wkn.
Na 8 wkn ging ik bloeden en een curettage was het gevolg.
Als je in een ziekenhuis werkt(in koffiewinkel)
komen de dames met tientallen voorbij,
dus dat was best moeilijk.(zwangeren)

Na een jaar gingen we naar het ziekenhuis
voor onderzoek maar alles was ok.

Na 3 maanden bleek ik met kerst zwanger.
Ik heb geen dag gedacht,als het maar goed gaat.
Maar bij echo 1 was dat wel even aan de orde.

Ik heb een zoon en makkelijk praten,
maar ook ik heb het heel moeilijk gehad.
Als je in je droom blijft geloven(maar anderen
ook een baby gunt),komt het van zelf hopelik goed.
En ben je net als ik dan zwanger,geloof en vertrouw je zelf
dat het goed gaat.
Allemaal veel succes.

Terug
Bovenaan