Hi Snoop!
Snelle reactie
Tja ik kan me heel erg vinden in jouw gevoelens en nuchterheid en het is inderdaad jammer dat sommige mensen dat verwarren met gevoelloos zijn.....
Misschien daarom ook wel mijn reactie naar jou toe, heb het gevoel dat we op 1 lijn zitten wat dit betreft....
Het is nu inderdaad een week geleden dat de nachtmerrie begon, en ik voel me nu goed hoe raar het voor sommige dan ook mag klinken. Lichamelijk ben ik weer helemaal de oude en tja geestelijk eigenlijk net zo. Om dan maar hard te zijn, life goes on.....
Even een bloedig verhaaltje tussendoor.....
Dinsdagnacht heb ik de miskraam gehad, ik werd wakker met krampen en ben niet veel later naar beneden gegaan, heb een tijd op de wc gezeten waar gelijk liters bloed (zo leek het tenminste) naar buiten kwamen en ook vrijwel meteen 3 stolsels...... heb die woensdag compleet voor pampus op de bank gelegen met heftige pijnen en donderdag had ik daar nog steeds last van. Ik ben toen in bad gegaan wat hielp tegen de pijn en toen ik daarna nog even onder de douche stond verloor ik weer een behoorlijk groot stolsel (sorry klinkt misschien erg vies
) Maar ja ik zat niet op de wc en het lag dus in bad...... ca 7 cm groot was het.... eigenlijk zag je alleen maar bloed en weefsel maar ik heb dat opgepakt ( niet met de blote handen hehe) en heb daar ca 15 minuten mee in de handen gestaan....... wie weet was dat mijn kleintje.... was een heel moeilijk moment. Ik heb daar afscheid van genomen toen en ik moet je zeggen dat het sindsdien goed met me gaat. Zowel de krampen hielden toen op als de ergste geestelijke pijn..... heb het toen al een plaatsje kunnen geven denk ik.....
Ik kijk heel af en toe nog bij 'november' maar heb daar eigenlijk niks meer te zoeken, het is mijn forum niet meer...... hopelijk zitten we snel bij een andere maand
laten we zeggen januari! haha dat zou wel heel mooi zijn vind je ook niet!
Wij gaan begin mei even een weekje naar cran canaria, even weg van alles, lekker bijkomen en genieten en veel, heel veel sex denk ik maar
Rustig aan en spreek je snel!
Ps heb je misschien MSN? Is nog makkelijk om elkaar op de hoogte te houden
Veel liefs Anita