Anita

Hoi Anita,ik zag vandaag je berichtje pas bij "hoe voelen jullie je"
Wat leuk dat je op m,e reageert en wat klote zeg voor je dat het zo is gelopen,hoe gaat het nu met je?
Hoe ver was je precies?

Hou je taai en ga er weer voor he,wij zijn al druk bezig en ben echt heel benieuwd wanneer en of ik weer ongesteld word.

Liefs
Snoopy

Hi snoopy!

Tja kloten voor ons allemaal! Maar had bij jou even het saamhorigheidsgevoel.... komt omdat ik je kende uit het andere forum.
Tja het gaat eigenlijk wel weer goed met me, het is nu een week geleden en gelukkig kan ik me er vrij goed overheen zetten. Komt ook omdat ik er altijd rekening mee heb gehouden dat het kon gebeuren. Al helemaal omdat er in mijn omgeving zoveel waren die het is overkomen. Het maakt het natuurlijk niet minder kut maar je kunt er niks aan doen he..... Ik was 9 weken heen en heb ik het begin al alles gedaan wat god verboden heeft in een zwangerschap, ik zat middenin een verhuizing dus kun je wel ongeveer nagaan hoe ik leefde. Slecht eten, weinig slaap, veel met verf en ammoniak in de weer enz enz.... Maar ja toen wist ik ook niet dat ik zwanger was he..... En of het daar aan gelegen heeft......Je weet het niet he!

Maar ja, ook wij gaan er weer voor. Ik heb geen zin om weer lang te moeten wachten en ik mocht van de dokter gelijk weer aan de slag ;) Ik ben ondertussen 31 en vind de leeftijd wel mooi zo. Hoe ouder je wordt hoe moeilijker dus hopelijk zijn we snel weer blij! Het heeft de vorige keer 7 maanden geduurd dus hopelijk dit keer wat sneller. En hoe gaat het ondertussen met jou? Heb je je er ook een beetje overheen kunnen zetten?

Leuk van je te horen en houd je me op de hoogte?

Liefs Anita

Hoi Tuurlijk het gaat echt toppie hoor,ben er nooit zo kapot van geweest,zoals jij al schreef is en blijft het natuurlijk klote maar heb zelf al die weken al een stemmetje gehad dat het niet goed zat,daarom was ik zo onzeker ook op het forum toen.

Ik ben nu 35 en we zijn al dik 2 jaar bezig,hebben alle onderzoeken gehad en het moet gewoon kunnen,dat blijkt dus ook!Ik heb zelf al een zoon (12) uit mijn vorige relatie,dus weet wel wat het is alleen je vergeet wel ook een hoop hoor.

Ik heb er ook echt vrede mee dat het zo gelopen is want je kunt het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wilt zeg ik altijd maar,maar ten eerste verstrijkt de tijd daarmee en is het psychisch ook niet zo goed ,want tja ik wil gewoon verder,het was toen echt een opluchting dat het eruit was ,misschien klinkt dit voor sommige mensen heel hard en nuchter maar zo voelde het echt,het zat niet goed.
Wat ik wel moeilijk vind is dat sommige mensen stom reageren omdat ik nuchter ben eronder,dan zeggen ze bv"wees maar blij dat het nog niet zoveel voorstelde"en dan word ik echt boos want het heeft wel degelijk veel voor mij betekent!Maar blijkbaar als je snel verder gaat en nuchetr reageert heeft het dus niks betekent????dat is dus niet zo....

En jij,heb jij het al een beetje verwerkt,1 week is nog maar kort natuurlijk.Kijk jij nog weleens bij november?

Leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden,heel veel succes en geluk toegewenst,ik hoop ook dat je weer snel zwanger zult zijn,en oja dat verven enz.daar moet je echt niet verder bij zoeken hoor,ik ken mensen die echt weet ik veel allemaal doen die eerste weken en krijgen gewoon een gezond kind,als het eenmaal verkeerd is is het verkeerd bij de celverdeling dar kun jij weinig aan doen hoor.

Groetjes en liefs en hou me op de hoogte
Snoopy

Hi Snoop!

Snelle reactie ;)
Tja ik kan me heel erg vinden in jouw gevoelens en nuchterheid en het is inderdaad jammer dat sommige mensen dat verwarren met gevoelloos zijn.....
Misschien daarom ook wel mijn reactie naar jou toe, heb het gevoel dat we op 1 lijn zitten wat dit betreft....
Het is nu inderdaad een week geleden dat de nachtmerrie begon, en ik voel me nu goed hoe raar het voor sommige dan ook mag klinken. Lichamelijk ben ik weer helemaal de oude en tja geestelijk eigenlijk net zo. Om dan maar hard te zijn, life goes on.....

Even een bloedig verhaaltje tussendoor.....

Dinsdagnacht heb ik de miskraam gehad, ik werd wakker met krampen en ben niet veel later naar beneden gegaan, heb een tijd op de wc gezeten waar gelijk liters bloed (zo leek het tenminste) naar buiten kwamen en ook vrijwel meteen 3 stolsels...... heb die woensdag compleet voor pampus op de bank gelegen met heftige pijnen en donderdag had ik daar nog steeds last van. Ik ben toen in bad gegaan wat hielp tegen de pijn en toen ik daarna nog even onder de douche stond verloor ik weer een behoorlijk groot stolsel (sorry klinkt misschien erg vies ;) ) Maar ja ik zat niet op de wc en het lag dus in bad...... ca 7 cm groot was het.... eigenlijk zag je alleen maar bloed en weefsel maar ik heb dat opgepakt ( niet met de blote handen hehe) en heb daar ca 15 minuten mee in de handen gestaan....... wie weet was dat mijn kleintje.... was een heel moeilijk moment. Ik heb daar afscheid van genomen toen en ik moet je zeggen dat het sindsdien goed met me gaat. Zowel de krampen hielden toen op als de ergste geestelijke pijn..... heb het toen al een plaatsje kunnen geven denk ik.....

Ik kijk heel af en toe nog bij 'november' maar heb daar eigenlijk niks meer te zoeken, het is mijn forum niet meer...... hopelijk zitten we snel bij een andere maand ;) laten we zeggen januari! haha dat zou wel heel mooi zijn vind je ook niet!

Wij gaan begin mei even een weekje naar cran canaria, even weg van alles, lekker bijkomen en genieten en veel, heel veel sex denk ik maar ;)

Rustig aan en spreek je snel!
Ps heb je misschien MSN? Is nog makkelijk om elkaar op de hoogte te houden ;)

Veel liefs Anita

Ja leuk doen we,mijn msnemail is, snoopy_30629@hotmail.com

kunnen we lekker verder beppen,heerlijk zeg even naar cran canaria,wij gaan in juli pas op vakantie,tja we zitten aan de zomervakantie vast he met die zoon van me.

Tot snel op msn
Hou je taai en groetjes,we komen er echt wel hahaaha
Enne januarimoeders klinkt wel leuk,daar gaan we voor oke.
Trouwens wat jij omschreef van die 7 cm ,dat was het wel degelijk ,ik had precies hetzelfde.

Groetjes
Snoopy

Terug
Bovenaan