Annelies

Beste Kiki, Ineke en al de andere mensen die geantwoord hebben,
Bedankt voor al die onderwerpen te geven. Jullie hebben me echt goed geholpen. Het zal nu veel makkelijker zijn om men werkje te maken.
Ik zit ook nog maar in men eerste jaar vroedkunde dus ik kan jullie ook niet helpen met al je vragen. Maar de reacite van één van jullie i.v.m de echo's daar het ik wel een reactie op: wij hebben geleerd in het school dat je in België 3 echo's kunt laten maken en dat die 3 echo's terugbetaald worden.

Nog eens bedankt!
Annelies

waar ik weinig over vind is het hebben van kwaaltjes als je al meerder kinderen heb gehad. ik verwacht nu de 4e en bij alles wat ik voel wordt het afgedaan met; ja het is je 4e, je hebt het nu druk met de andere kinderen, je wordt ouder. mijn vorige zwangerschappen liepen vlekkeloos en deze is van voor dat ik het wist al zwaar. mijn kinderen zijn op school, heb het dus rustig overdag. heb kwaaltjes zoals; exstremen duizeligheid. heel veel spataders. gevoel dat het kind er bijna uitvalt, of het al een beetje open staat. harde buiken vanaf 3 maanden(ook als ik heel weinig doe) dit keer zit er wel 3 jaar tussen een zwangerschap en alle andere keren maar 1 jaar of minder. ben dus lichamelijk wel sterker zou je denken.

toestanden omtrent je stoelgang, hoe lang het duurt met bloedingen na je bevalling, wanneer je kan verwachten weer normaal ongesteld te worden na de zwangerschap, wanneer ga ik met een klacht na de huisarts en wanneer kan ik met en klacht naar de verloskundige? ikzelf heb nogal het "van het kastje naar de muur" gevoel.
succes met het project, laten jullie op het forum nog wat weten hoe het gegaan is??

Ondanks ik nu alweer 28 weken zwanger ben, heb ik vanaf het moment dat ik er achter kwam dat ik zwanger ben tot aan de eerste controle bij de verloskundige niet veel informatie kunnen vinden.
De dokter was behoorlijk bot en vroeg me wat ik kwam doen.
Ik moest maar gewoon verder gaan met leven en wachten tot me eerste afspraak bij de verloskundige.
Hij kon me ook niet eens vertellen wat ik wel en niet mocht eten en wat voor klachten ik zou kunnen krijgen.
Wat een domper voor mij en mijn vriend als je er net achter bent gekomen dat je zwanger bent en ik vind het ook slecht van een dokter om zo met mensen om te gaan.
Dus kort gezegd lijkt het mij fijn voor evt. andere vrouwen dat er meer informatie wordt gegeven over de eerste maanden en ergens een punt waar ze met hun vragen heen kunnen.

homeopathie oplossingen voor zwangerschap.

bijv floradix voor vermoeiheid
vitamine c en cranberry tabletten voor blaasontstekking.
tea tree olie voor schimmelinfectie en andere ontstekingen.

zo zijn er nog meer middeltjes die je kunt krijgen en wat totaal geen kwaad kan in de zwangerschap erg effectief zijn en je hoeft geen antibiotica.

In de boeken word er alleen maar echte medicatie benoemd.

Ik had waarschijnlijk zwangerschapssuiker en wilde daarinfo over zoeken op internet en in de boeken, maar daar was dus bijna niets over te vinden.
Succes met de studie

o ja, ik had het gelukkig niet.

Beste Regarda, Zomer, Petra, Anna, en de andere mensen,

Nog eens bedadankt voor al deze onderwerpen te geven. En als het reslutaat van ons werkje er is zal ik zeker hier vermeleden.

Bedankt!
Annelies

Hallo,

De eerste reactie die ik op mijn vraag had terug gekregen ging over foto's van de eerste maand, 2de maand, ... .
Ik heb al is een beetje gezocht naar de verschillende onderwerpen en ik kwam op deze site: http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html#

Dit is wel helemaal in't engels maar de video's zijn wel zeer mooi (vind ik)je ziet hoe dat de bevruchting gebeurt en hoe er een foetus groeit en nog meer. Ik vind het echt een aanrader!

Groetjes
Annelies

Terug
Bovenaan