Annemiek

Ik wil wel, maar mijn computer snapt jullie, denk ik ook niet meer

ik wil het niet weten whahahhaha toch??? of wel euuuu denk ut wel maar wil niet laten merken dak nieuwschierig ben hoor

gewoon onzin uitkramen Rosanne.... dan val je niet op.... doe ik ook... ik pas me gewoon aan

ik ben heel nieuwschierig en laat dat graag merken.

ah toe nou, vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....vertel vertel vertel.....

woehahahhahahha.......dan maar weer ff serieus is dat vloerbedekking laminaat of zeil waar Rowan op kruipt??? vind het namelijk erg mooi en ga bijna verhuizen en ben benieuwd of het vloerbedekking is want dan hebben ze qua kruipen meer houvast denk ik he??

serieus genoeg he?

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2007 22:05:42'));

Maarre Paulien, hoeveel pk heeft jullie kopschroef?

negeer negeer negeer, t gaat gewon te snel allemaal, deze heb ik helemaam gemist

Terug
Bovenaan