Annemieke13

Hoi Annemieke,

Bedankt voor je andere berichtjes.
Even naar aanleiding van je vraag over zindelijkheid. Famke zetten we nu elke ochtend op de toilet (met verkleiner), 1x heeft ze geplast tot nu toe. Wel vindt ze het heel interessant om erop te zitten. Ook merk ik de laatste tijd dat ze   het vies vindt als ze gepoept heeft, dat schijnt een goed teken te zijn om zindelijk te worden. Misschien zijn we wat vroeg, maar zolang ze het leuk vindt kan het geen kwaad denk ik.
Alles goed met Willem op het bureau?? Wij zijn een week eerder geweest, Famke groeide goed volgens haar eigen lijntje (is nu 10 kilo en 80cm, een beetje klein nog)
liefs Nienke

hoi hoi nienke,

alles goed met je?? hoe is het met je buikje?? goeit ie goed of zie je nogsteeds weinig tot niets..??
ik errug dik al.. maar sta nog wel op min3,5kilo..
ik wil van de zomer gaan beginnen met willem.. laat hem dan gewoon in onderbroekje lopen en als het mis gaat ach.. haha.. maar op de wc zetten nu al is ook een idee..
hij kijkt al wel als ik ga plassen en vind dat beren intressant!! lach he...\

willem is iet wat stevig.. al wordt het nu een stuk minder..
hij woog 12,7 kilo en was in het ziekenhuis 82cm en bij consultatieb 81????
dus ga ik voor de 81,5.. haha
hij is ook niet echt heel lang! ik ben 1.80 vriend lief 186 dus het gaat misschien bij hem nog wle komen????? en anders blijft ie klein.. ook goed..
ik krijg vrijdag mijn 20weken echo..  nu maar hopen dat ie goed is..
ze gaan vw mozaiek van turner nog uitgebreider kijken naar hart.. daarnaast hebben wij een bloed probleem.. willem had na de geboorte 15 bloedplaatjes.. dus daar gaan ze mij ook op prikken.. wordt gezellig middag..   ach ik zie er eigenlijk niet zo tegen op..

ik zit nu lekker in de tuin en willem speelt met een bezem en in de zandbak.. het  leven is  goed!
werk je alweer?
gaan jullie nog op vakantie??

tot horens..

liefs Annemieke

Hoi Annemieke,

Hoe is het met de buikpijn????

Misschien moet je een keer urine laten controleren of je geen
blaasontsteking hebt (uitte zich bij mij ook in buikpijn, geen
plasklachten).

Ben weer aan het werk, halve dagen, bevalt goed. Weer lekker bezig
zijn. Al was zitten in de zon ook best lekker. Famke ook in de zandbak
aan het spelen.

Het gaat de laatste dagen erg goed met haar plassen, gisteren zelfs 2x
op de wc. Ze wil ook graag op het potje zitten nu, kijkt ze echt
supertrots.

Mijn misselijkheid is helemaal weg, eet weer als vanouds. Gewicht neemt
weer iets toe, zit nog wel onder mijn oude gewicht. Ik krijg nu een
klein buikje, pas mijn broeken niet meer. Eindelijk zie je iets en dan
voel je je toch zwangerder.

Succes vrijdag met de echo.

Liefs Nienke

buikje leuk he.... voel jij het al?
en niet meer misselijk.. wat is het leven dan lekker he!
nu maar hopen dat het net zo'n zomer wordt als 2jr geleden.. haha
genieten!!!
leuk he dat ze zo'n lol hebben met buiten spelen..
hij heeft ondertussen al behoorlijk veel zand er uit gegooid.. haha
ach we (lees stefan) gaat dit weekend toch aan de tuin beginnen.. we dachten dat we een extra stuk aan de achterkant er bij konden kopen maar de gemeente heeft nog steeds geen beslissing genomen.. grom grom.. dus dan maar stuk opknappen zonder dat stuk.. we gaan tegels eruit en gras leggen zodat willem rustig kan vallen..
en geloof me dat arme kind zit echt steeds onder de blauwe plekken.. gisteren had ie zelfs tand door de lip.. haha
ach het is een jongen..
blaasontsteking goed idee.. zal ff plasje laten na kijken.. ik heb het HEEL erg veel gehad.. maar das gelukkig paar jaar geleden.. had het toen 3jr lang elke maand! werd er gek van.. ben zelfs onderzocht in het ziekenhuis.. gelukkig is die ellende over..

willem en wc.. ik heb het nog niet geprobeerd.. ga het weekend het eens proberen.. wie weet.. hihi
ik voel het meisje wel  steeds meer.. super leuk! weet jij nu al wat je gaat krijgen?

de KLM heeft nog steeds geen werk voor me gevonden maar ze zeiden dat het wel wat langer kon duren!  begin me wel steeds meer te vervelen.. misschien  keer met vriendin mee....

moesten  jullie ook kunst werk maken voor kdv?
wij iets met familie.. haha  

liefs Annemieke

Hoi Annemieke,

Leuk om te lezen dat jullie meiske het goed deed met de 20 weken echo. Wij hebben vrijdag weer een controle gehad en nu deed de gynaecoloog ook een uitgebreide echo. Hummel ligt mooi op schema qua groei, alleen tussen de benen was het gebied erg vaag. Dus niets te zien. Eigenlijk ben ik toch wel erg nieuwsgierig wat het is, vorige keer wilde ik het absoluut niet weten.
Wij hebben dit weekend ook lekker in de tuin gewerkt (Duurt) en gezeten (ik). Famke vond de modder ook een erg leuke zandbak, dus die was 2x lekker zwart (ook dom van mij om witte shirts voor haar te kopen en haar die dan aan te trekken).
Vandaag weer werken.
Ik hoop dat jij ook snel weer iets van werk hebt, anders verveel je je zo, zeker met slecht weer.
Liefs Nienke

hoi hoi daar,

lekker weer he.. willem vermaakt zich super in de mega zandbak.. vrijdag gaan we verder met de tuin dwz er komt een mannetje die het gaan doen.. te moeilijk voor steef... zelf tegels leggen.. en onder de tegels die we zelf wel hebben weg gehaald bleek een hele wortel kolonie te liggen..   fijn...
dus we hebben nu giga zandbak van 40m2 super haha tis alleen wel 3x zuigen perdag. maar ach..
de buik gaat goed.. ben al aardig dik.. voel me goed.. haha het maagzuur steekt alleen soms al wel de kop op.. bah.. had ik ook bij willem.
hoe gaat het met jou bukje? wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? hele stomme vraag.. wanneer halen ze dat bandje eraf? is dat als je al begonnen bent?? nieuwsgierig he... :)
had trouwens ook berichtje   voor je achter gelaten op je hyves site..
 werk je nog steeds halve dagen??
ik ben vandaag naar hof van kaatje geweest SUPER echt leuk voor die kleintjes.. haha zin om misschien keer door de weeks af te spreken??
ben je ook nogsteeds dood 'savonds?? ikke wel.. vreselijk..   lig om half  9 /9u  te slapen op de bank.. gezellig he..
hebben jullie al iets aan het nieuwe kamertje gedaan? gaat famke naar een "groot" bed?? of hoe gaan jullie het doen?   jeeeee ben echt vreselijk nieuwsgierig..
zo ga nu lekker ff buizen.. haha tot snel..

liefs Annemieke  

He Annemieke.

Alles is oke aan deze kant van Wijchen. Buikje groeit gestaag en gewicht is op oude niveau, dus nu kunnen de kilo's komen. Hummel is erg levendig.
Famke heeft ook lekker veel in het zand gespeeld de afgelopen dagen, zowel in de zandbak als in de modder. Lekker plantjes trekken met papa, alleen de verkeerde. Nou ja, dat snapt ze ook nog niet.
Verder is ze een echte kletskous, ze wordt steeds beter verstaanbaar.Erg leuk en gezelllig.
We (oke, Duurt) zijn bezig met klussen. We zijn eerst met onze slaapkamer bezig, muurtje erin, verven etc etc. Daarna is de nieuwe slaapkamer voor Famke aan de beurt. Het wordt een leuke meisjeskamer met bloemen. Hebben al een leuk behangetje gekocht, nu alleen nog wat kasten enzo. De rest blijft gewoon op de babykamer.
Voorlopig blijft ze nog even in het ledikantje slapen. We hebben een vrij grote wieg, dus voorlopig zal hummel daar wel in kunnen slapen. Famke sliep er tot 8 maanden in.
Lijkt me leuk om een keer wat af te   spreken.
Liefs Nienke

haha leuk het dat klussen.. (zie kijken) je wordt er alleen wel soms errug moe van.. haha

afspreken JA leuk.. alleen ik lig weer met keel en oorpijn in, op bed, bank.. ik kom volgens mij nu tevaak op het kdv... ik kan je vertellen ik had dit voor deze zwangerschap NOOIT... oke toen kwam ik ook nooit op het kdv en was stefan steeds de klos met griepjes.. en dat beviel me stuk beter..

ik sta nog op min 2 kilo maar dat zie je niet aan mijn buik! dit is giga.. ze is ook errug druk! ik dacht eerst das een rustig meisje maar NEeeeeeee ik hoop alleen niet dat het een 2de willem wordt.. hij is zoals ze op het kdv zeggen errug ondernemend!! en dit vertellen ze vaak.. haha (hij is errug berucht...)
willem krijgt een peuterbed van ikea.. en ook een kast van de zelfde winkel! als ie 4jr is wil ik hem dan een flexa bed geven! das zo leuk.. kunnen ze omtoveren tot half hoog slaper met tentje eronder.. de kleine meid gaat dan naar het peuterbed..als dat dan nog leeft?

praten ja zo geweldig leuk he! hij zegt werkelijk alles na.. nu heb ik een rare R.. (zoals die van kinderen voor kinderen... )dus als ie OOR zegt klinkt dat echt lachen!
ik vind dit echt super leuke leeftijd.. beter dan baby! om heel eerlijk te zijn vind ik baby's niets aan... erg he??
willem gaat bijna elke dins en don naar het kdv dus als je keer met kids wil afspreken? of zonder..
ik zit  meestal vrij ruim in mijn tijd.. aangezien KLM niets kan vinden...

laat maar weten!  zou gezellig zijn..

liefs Annemieke

Terug
Bovenaan