rood met grijs.... ook super kleur!! haha
ik wilde eigenlijk voor meisje roze maar vriendlief ging daar NIET mee lopen zei ie.. haha
ik had nog wel paar ideeen voor je!!
ik heb genoeg flauwe boeken die je mag lenen.. zeg het maar..
hobbies.. euh.. niet lachen!
uitslapen? en dan vanaf 11u bbc1 echt leuke programma's.. veel over huizen die opgeknapt worden en dan verkocht en daarna antiek wat naar de veiling gaat..
daarna is het al weer lunch tijd... en tijd voor je middagdutje?
oke dan misschien wat L-huishoud werk en tataaaa eten koken want man en kind komen thuis..

)
of......
groene heuvels? lekker met boekje daar liggen.. mail me dan ga ik wel op dins en don mee zonder W.. haha en anders met kids..
tis natuurlijk niet wat je had gedacht maar het houdt je wel bezig..
wat ga je trouwens doen met famke? meer naar kdv?
ik heb trouwens ook als ik veel doe opeens het gevoel alsof ik ongesteld moet worden.. maar als ik dan ff lig is het weg.. geen idee wat het kan zijn??? misschien toch nog maar eens vragen aan de gyn.. moet ik vrijdag weer heen... wanneer moet jij weer?? of ben je net geweest ivm harde buiken? wat zeiden ze daar over? helemaal stoppen of tijdelijk??
hoe oud ben je trouwens? en kom je uit W? hier ook op school gezeten? misschien kennen we wat zelfde mensen??
ik woon hier al vanaf me 5,5 en ben met 19jr 4jaar weg geweest en nu dus al weer 14jr terug.. ja ik ben OUD.. haha 37 nov 38 maar ik lijk soms wel 14 niet qua uiterlijk.. haha
meissie, kop op!! de tijd gaat echt zo voorbij! en dan heb je het weer giga druk...
laat maar horen wanneer je keer wilt afspreken.. op hyves kan je mijn prive adres zien dan mail ik je wel mijn tel..
liefs Annemieke en niet somber worden..

)