Anti conceptie

Ik heb nog geen idee wat ik ga gebuiken.
Ik heb er wel al vaak over nagedacht maar vind het erg moeilijk.

Ik wil in ieder geval niet de pil gaan slikken.
Aangezien het voor dit wondertje 2,5 jaar heeft geduurd voordat ik zwanger werd en uiteindelijk via een IVF-behandeling zwanger ben geworden willen we niet heel erg lang wachten met een 2de wonder.
De pil vind ik daarom geen optie, al die troep in mijn lijf.

Ik denk dat we of voor condooms kiezen maar dat is ook zo'n gedoe  of ik laat een spiraaltje zetten.

Aan de andere kant denk ik ook weer; we gebruiken niets en gebeurd het nu wel spontaan dan is het mooi meegenomen. Hoeven we niet weer dat MM traject in .
Maar stel je nou toch voor dat ik (zal je net zien) binnen een mnd of 3 zwanger wordt. Dat vind ik dan weer heel erg snel.

Maar nu eerst dit wondertje er maar eens uit "poepen". Daarna zien we wel weer.

Kruimel

ja hoor hier nog een die aan de pil gaat, maar wel de eerste paar  weken de condoom denk ik vanwege borstvoeding, alhoewel je niks voelt van de condoom en ook zijn je hormonen sterker om zwanger te worden de eerste 3 maanden na de bevalling is het toch handig om een condoom te gebruiken, moet er niet aan denken na 3 maanden al weer zwanger.dit is me 2e en laatste.

Manal 36wk en 1dg

Ik ga gewoon weer aan de pil,
dit is mijn eerste en ik ben 20 ..
we gaan dus gewoon vrolijk verder!..

Hallo

Mijn man gaat zich laten steriliseren, dit wordt ons 2e en 3e kindje en dat vinden wij echt genoeg. Ik wil niet meer aan de pil, daar ben ik na Anouk ook niet meer aan begonnen en hebben een condoom gebruikt voor 3 maanden en toen zijn we weer gaan oefenen. Ook wij dachten hetzelfde als Kruimel ivm moeilijk zwanger worden en MM. Het heeft ook allemaal geen zin gehad want ik ben nu weer zwanger geworden door IUI maar toch gaat mijn man zich laten helpen want je weet maar nooit.

Voor degene die voor de spiraal gaan, mijn vriendin heeft de spiraal afgestoten en is nu 30 weken zwanger. Nu erg gewenst maar altijd even wennen als je er niet bewust voor kiest.

gr angelique

Terug
Bovenaan