A
Anoniem
Guest
Ik heb nog geen idee wat ik ga gebuiken.
Ik heb er wel al vaak over nagedacht maar vind het erg moeilijk.
Ik wil in ieder geval niet de pil gaan slikken.
Aangezien het voor dit wondertje 2,5 jaar heeft geduurd voordat ik zwanger werd en uiteindelijk via een IVF-behandeling zwanger ben geworden willen we niet heel erg lang wachten met een 2de wonder.
De pil vind ik daarom geen optie, al die troep in mijn lijf.
Ik denk dat we of voor condooms kiezen maar dat is ook zo'n gedoe of ik laat een spiraaltje zetten.
Aan de andere kant denk ik ook weer; we gebruiken niets en gebeurd het nu wel spontaan dan is het mooi meegenomen. Hoeven we niet weer dat MM traject in .
Maar stel je nou toch voor dat ik (zal je net zien) binnen een mnd of 3 zwanger wordt. Dat vind ik dan weer heel erg snel.
Maar nu eerst dit wondertje er maar eens uit "poepen". Daarna zien we wel weer.
Kruimel
Ik heb er wel al vaak over nagedacht maar vind het erg moeilijk.
Ik wil in ieder geval niet de pil gaan slikken.
Aangezien het voor dit wondertje 2,5 jaar heeft geduurd voordat ik zwanger werd en uiteindelijk via een IVF-behandeling zwanger ben geworden willen we niet heel erg lang wachten met een 2de wonder.
De pil vind ik daarom geen optie, al die troep in mijn lijf.
Ik denk dat we of voor condooms kiezen maar dat is ook zo'n gedoe of ik laat een spiraaltje zetten.
Aan de andere kant denk ik ook weer; we gebruiken niets en gebeurd het nu wel spontaan dan is het mooi meegenomen. Hoeven we niet weer dat MM traject in .
Maar stel je nou toch voor dat ik (zal je net zien) binnen een mnd of 3 zwanger wordt. Dat vind ik dan weer heel erg snel.
Maar nu eerst dit wondertje er maar eens uit "poepen". Daarna zien we wel weer.
Kruimel