anti d prikje

Hi meiden krijg m over 2 weekjes, alleen ben ik volgens mij de enigste die m in haar bil krijgt. Hebben jullie m allemaal in je bovenbeen gekregen??
Liefs Moniek 28wk
 
hallo,

ook ik heb zo prik gehad maar dan al met 29 weken.
en inderdaad in mij bil.
ook bij mij spoten ze hem langszaam leeg .
straks als het kindje geboren wordt er nog weer een keertje bloed uit de navelstreng gehaald en die moet gelijk naar het ziekenhuis gebracht worden als je net als ik thuis bevalt.
je krijgt dan nog een spuitje als voorzorg voor als je nog een kindje wilt nemen over een tijdje.
zie mijn man al bij nacht op zijn brommertje al naar het ziekenhuis gaan
(heeft geen rijbewijs)

groetjes en succes verder ilonka
 
Hoi,

Ik heb ook de Anti-D prik gehad en zag er ook erg tegenop, maar het viel reuze mee!!!
Dus als ik nog een prik moet na de bevalling (omdat het kindje een positieve bloedgroep blijkt te hebben) wordt het een eitje.

Het buisje waar het bloed van de baby in moet, heb ik nu in huis. Mijn man had al helemaal medelijden met ons kind, want het zou erg zielig zijn als hij/zij geprikt moet worden. Helemaal opgelucht is hij nu hij weet dat ze het bloed uit de navelstreng halen.
En ja, ach dat zijn vrouw al de nodige buisjes bloed heeft laten onderzoeken en prikken heeft gehad, vindt meneer geen probleem. Mannen....!

Groetjes, Marloes

ps.
Bij mij duurde het trouwens niet zo lang om hem in te spuiten! Enne ik had ook een heel klein beetje een stijve spier, maar verder nergens last van.
 
hahah jah wij hebben wat te voorduren met al die naalden en prikken tijdens zo'n zwangerschap.en ja meiden het ding over een prik die je krijgt als je resusneg. ben sorry voor de onduidelijkheid.

groetjes en bedank voor de reactie chariska
 
Terug
Bovenaan