2 gezonde kinderen op de wereld gezet met een gezonde niet depressieve over emotionele mama (20mg fluoxetine per dag).na de bevalling moesten ze beiden wel een dag extra ter observatie blijven, maar dit alles is heel Goed gegaan en heb geen problemen ervaren.nu in verwachting van de 3e en hoop weer een mooi gezond kindje op de wereld te kunnen brengen. En een mama die goed in haar vel zit is zo waardevol ook voor een kind, heb ook overwogen voor mijn zwangerschap te stoppen, maar mijn therapeut/arts zij, het gaat nu zo goed met je, je raakt dan weer een tijd uit balans, dat voelt je kindje in de buik heel goed en kan ook risico’s met Zich mee brengen.maar ieder verhaal is anders, er zullen misschien ook moeders zijn die dit anders ervaren hebben, en misschien tijdens hun zwangerschap gestopt hadden, ik niet. Zoals ieder ander die ziek is, heb ik dit medicijn nodig om te functioneren, dus mijn kinderwens vervullen moest met medicijnen en is gelukkig heel goed gegaan. Ik hoop dat ik je hiermee toch steun in de rug geef!