anti lek beker

A

Anoniem

Guest
wieheeft er een goeie tuitbeker ik heb er 2 van avent gekocht maar lekken allebij vreselijk
het komt echt overal uit bij mijn eerste zoontje had ik ze ook altijd maar geen probleem maar nu .mijn zoontje wil namelijk geek drinken uit de fles alleen maar melk en uit een tuitbeker ofgewone beker wel maar ja gewone beker is nog wel erg vroeg hij is 6 en halve maand .
groetjes alexandra

Hoi, ik gebruik de gewone fles van Avent maar zet in die witte ring een speciale avent antilekspeen. Dat werkt hier goed, alhoewel ze het nog niet helemaal snapt :)) komt vast wel.

Hoi,

Ik gebruik voor mijn zoontje (8 1/2 maand) de anti lek beker van het merk MAM. Super beker met kleine handvaten zodat hij de beker ook zelf vast kan houden.
Alleen als mijn kleine man met de beker gooit en die komt met een klap op de grond,   komen er een paar druppels uit. Maar verder echt anti lek.
En mijn zoontje is een flesweigeraar en uit deze beker drinkt hij wel.

Succes ermee.

Groetjes Nicole xx

Hier even de anti lek beker van difrax gebruikt. En die beviel goed. Maar mijn zoontje drinkt nu al een paar weken uit een beker. Hij is nu 6,5 maand en drinkt zijn water prima uit een bekertje.

Anne

Een tijdje geleden heb ik ook deze vraag gesteld, toen werd er van een aantal kanten de Hema-beker aangeraden. Die ga ik denk ik maar eens proberen.
groetjes,
Ruth

Die hema-beker heb ik ook gehad voor mijn oudste. Die beviel inderdaad goed!

onze gastouders adviseren ook de hema-beker, of een gewone beker zonder de tuit als je kindje het al leuk vindt om daar mee te oefenen

(kun je het beste doen vooor het badje, met een doorzichtige beker zodat je goed kunt meekijken  en dan het drinken wat dikker maken)

Terug
Bovenaan