anti lek beker

hier avent bekers en na 2 jaar mishandeld te zijn door mijn oudste doen ze het nog altijd erg goed en lekken ze hier nooit. alleen als je de zachte tuit erop doet en je stampt daarmee op tafel, dan knoeit dat een enkele drup. verder neit.

misschien een rare vraag .......maar vanaf welke leeftijd drinken jullie kinderen uit een anti lek beker en wat drinken ze dan??? Toch niet de flesvoeding???
Pienne

Mijn zoontje drinkt vanaf dat hij 7 maandjes was uit een anti-lek beker.
Ik gaf borstvoeding, maar moest stoppen. En hij is een flesweigeraar en dronk/drinkt niet uit een gewone fles met speen.
Hij krijgt nu opvolgmelk, thee, sap, water uit een anti-lek beker. Gaat super goed.
Pap   krijgt hij van een lepeltje.

xx Nicole

Het is inderdaad bekend dat de magic antilek bekers van avent niet lekvrij zijn.ik ben kraamverzorgster geweest en ondervond dit vaak.je kunt dan bellen naar avent n dan krijg je je geld retour.tenminste dat waren mijn ervaringen hiermee.Zelf gebruik ik voor Julia de nuby bekers.je heb ze in verschillende kleuren en leefdtijden.deze bevallen erg goed en geen geknoei.
groetjes jeannet

hier wordt een rietjes beker gebuikt. !!
ik ben e rgelijk meebegonnen,want mijn vorige klein die kreeg ik moeilijk van de fles met speen af. dus nu gelijk begonnen mt ietjes beker voor deel ze oefen de mond spieren goed om te leren praten

Terug
Bovenaan