antibiotica

Pardon en wie ben jij dan wel ANONIEM om mij te vertellen dat mijn verhaal hier niets mee te maken heeft.

Het is inderdaad een reeele vraag en ik geef naar mijn idee een reeel antwoord.

Ok ze heeft geen koorts maar wel last van haar oortje en met een kuurtje is dat zo opgelost waarom zou je dat dan niet doen.

Ik kan ook lullig doen en vragen wat jou verhaal hier doet behalve kritiek geven op het mijne. Heeft ze daar dan wat aan?

Groetjes joyce mama van Mara
 
Voor alles is wel wat te zeggen. Ik heb de antibiotica niet gegeven omdat ik hier en daar ook nog heb rond gevraagd en op een nederlandse medische site heb gekeken. Er werd mij daardoor duidelijk dat als je kind niet echt een ontsteking heeft je ook geen antibiotica moet geven omdat je kind zo geen weerstand opbouwd en daardoor veel vaker ziek zal zijn. Ze is overigens nog nooit ziek geweest. Het wordt natuurlijk heel wat anders als ze koorts had gehad, dan had ik ook geen moment getwijfeld. Ik heb haar een paar dagen zoutoplossing als neusspray gegeven en het werkt. Ik had dit ook op die site gelezen. Ik ga morgen nog een keer naar de dokter ( ik ben trouwens naar een ander geswitched want zij was helemaal niet aardig ) om d'r oortjes nog eens te checken want ik vlieg a.s. maandag met haar naar Nederland en als ze dan nog last zou hebben is dat voor haar helemaal niet fijn. Nou, alsnog bedankt voor jullie medeleven en tips, en geen ruzie maken hoor !!!!!!!
Groetjes Fenna en Lara, doeiiii
 
Terug
Bovenaan