Anticonceptie

Ik ga ook weer voor een mirena spiraaltje. Heb hem na mijn 2e zwangerschap laten zetten en hij is heel goed bevallen en het zetten was bij mij pijnloos (is rond de 6wk na de bevalling geplaatst)
Heerlijk niet meer ongesteld zijn!! En nu blijft hij 5 jaar zitten en gaat er niet meer na een jaar al uit,hahaha.

Groetjes Anne

mijn man is ondertussen gesterilliseerd dus heb het niet meer nodig, al wil ik misschien aan de mini-pil om de hormonen een beetje te temperen, zonder pil schommelen die zo erg, de 28e maar eens bespreken met de gyn of misschien een spiraaltje, nu er toch geen kans meer is op bevruchting, dat stond me voorheen zo tegen!

Mirena?? Ja doen!! Ik heb er al 2 gehad (1 vóór Margo en 1 vóó'r Connor) en ik laat er over 3 weken weer een plaatsen door de gyn. Ik wordt met de mirena niet ongesteld (de andere perikelen wel hoor). Ik kan alleen maar positief zijn!

hier geen positief verhaal over de mirena. wel de eerste 14 mnd hoor werd iet ongesteld (heerlijk) moest in de tussentijd wel nogmaals geplaatst worden omdat mijn man het voelde zitten tijdens de sex maar na 14mnd helemaal fout werd nl constant ongesteld dan was k het 4dg wqel 2 dg niet dan weer 8 dg en 1 dsg niet, bleef maar ongesteld worden. heb er uiteindelijk een curetage aan overgehouden.
heb met mn man afgesproken dat ik me nu laat opereren, we hebben er nu 4 (1 door de pil heen) kan zelf niet meer tegen de pil, vind het alleen wel erg eng om te doen

Ik twijfel tussen Mirena en minipil. Niet heel veel zin om met de billen bloot te gaan bij de huisarts dus dan is minipil een makkelijke oplossing, maar de mirenaspiraal beschermt me weer tegen in een opwelling te snel te stoppen voor een 4de.. wil liever niet over 2 jaar weer een baby, maar als het weer gaat kriebelen...

Terug
Bovenaan