Anticonceptie

ik ben tijdelijk aan de pil ,ik wil eigenlijk dat mijn man zich laat helpen.ik heb 3 zwangerschappen voldragen en 3 bevalingen achter de rug laat hij er nou maar wat voor terug doen haha.

Mijn man wil dat wel hoor maar wie weet willen we er later nog een kleintje bij als het ons gegund is
Ik heb wel advies gekregen daar heel goed over na te denken maar zo definitief ....

Iemand ervaring met t-safe?
Alf had ik hiervoor een spiraaltje wat erg goed bevallen is maar ik verander enorm door de hormonen hoe kleine hoeveelheid ook
Sjagie geen zin in sex hoofdpijn noem maar op
Dus daarom zoek ik wat anders

Wanneer begin je er eigenlijk nee?

Herkenbaar hoeveel invloed een klein beetje hormonen al kan hebben op je...
Ik ga (o.a. daarom) niet aan de anticonceptie, meneer mag z'n rubbertjes weer uit de kast halen haha! En dan maar hopen dat het nu goed gaat en er niet weer 1 knapt.

ik kies ervoor om een inplantaat te laten plaatsen. heb 23 nov. een afspraak.
heb hiervoor gekozen omdat ik niet dagelijks of om de 3 weken ergens aan moet denken. ben hierdoor 3 jaar veilig gesteld voor zwangerschap.

maar laat je goed informeren er zijn ook veel mogelijkheden waardoor je minder of geen hormonen binnen krijgt.

ik ben er nog niet helemaal over uit.ik heb 8 jaar geleden een jaar een spiraal gehad.ik had steeds buikpijn en was 3wkn wel ongesteld en 1week niet.daarna aan de pil gegaan .sinds 2006 slikte ik die niet meer omdat ik zwanger wilde worden.ik heb dus 5jaar niks gebruikt.

Terug
Bovenaan