Anticonceptie

Ik wil eigenlijk gewoon weer aan de pil. Maar dat kan niet met BV. Wel een andere pil maar die moet je heel precies innemen en daar ben ik niet zo goed in ;-) Dus nu eerst maar even condooms... en dan misschien als ik stop met BV weer gewoon de pil.

Ik heb in 2007 een implantaat gehad, implanon heet ie en kan 'm zeker niet aanraden!! Werd elke 2 maanden ongesteld en dan 6 weken lang!! Ook bleek ik in 2008 zwanger te zijn ondanks dat ding en toen ik 'm liet verwijderen bleek ie nooit goed te zijn gezet en kreeg ie 'm er heel moeilijk uit! NOOIT meer. Maargoed, elke ervaring is anders.

Ikzelf ga na de BV weer aan de pil

Ik kan heel slecht tegen anticonceptie... door de hormonen die er aan toegevoegd worden ben ik niet meer mezelf zeg maar.
Heb de nuvaring gehad, daar werd ik heel naar van (koppijn, misselijk)
De pil en het spiraaltje.
Het spiraaltje beviel me nog het beste. 5 jaar nergens aan denken, niet meer ongesteld en altijd zin in sex. Dat was bij de andere niet zo.
Alleen het inbrengen vond ik naar en bij het eruit halen waren ze het touwtje kwijt hahaha maar dat viel verder wel mee.
In december heb ik nog dat nare baarmoedermond onderzoek en dan wil ik de prikpil proberen.....
En anders gaat er weer een spiraaltje in, maar ze mogen ook wel alles eruit halen. Heb 2 mooie meiden en mijn lijf kan een derde zwangerschap waarschijnlijk niet meer aan.....

ik ga ook weer aan de nuvaring..
had 5 jaar spiraaltje gehad, maar vanwege de trouwdag die er iets eerder uit laten halen want kon mijn menstruatie niet regelen, daarna een paar maandjes de nuvaring en die beviel me heel goed..
weinig hormonen dus bijna geen last van sjaggie zijn..

Thanks meiden voor jullie ervaringen
Als je gaat googlen kom je eigenlijk alleen Sid hts verhalen tegen en dit zijn positieve en negatieve
En dat is erg fijn

Vrijdag mag ik dus ga me eens goed laten inlichten

Oh jullie hebben daar ook last van! Met de pil was ik altijd zooo chago en idd ook minder zin in seks. Dacht dat het aan mij lag, misschien toch maar even aan de rubbers tot ik een andere oplossing weet.

Terug
Bovenaan