Anticonceptie

Wij zijn een condoom gaan gebruiken, ik werd van de pil zo depri en huilerig dat ik mezelf gewoon niet meer herkende. Nu anderhalf jaar verder, wil ik het toch weer eens proberen. Maar over de nuvaring heb ik ook goede ervaringen gehoord. Misschien dat ik dat eens ga proberen.
 
@Cloewja, het zou idd een hoop stress schelen ;-) Ik heb geen idee wat het "probleem" was bij die vriendin van mij...

@Bloempje27 Ik heb dat dus ook met de pil. Ook wel een beetje met de mirena trouwens, maar niet zó heftig. Bij de mirena merkte ik het vooral toen ie er weer uit was. Zelfs m'n vriend vroeg of ik nu zo bleef, haha, het viel hem dus ook op dat ik n stuk leuker ben zonder die hormonen in m'n lijf ;-)
 
Ik ben aan de pil weer begonnen.
Want zit in 1x helemaal onder de pukkels.
Die hormonen pff.
Heb ook zo'n speciale pil voor tegen de pukkels dus wilde zo snel mogelijk mee beginnen.
Heb ook mijn eerste menstrustie niet afgewacht dat kan nog wel even duren.
Ik vind het ideaal zo'n pil en ik vergeet hem eigenlijk nooit dus vind het ook wel fijn dat ik weet wanneer ik ongesteld wordt en heb over spiraaltje niet veel goede verhalen gehoord bij velen is dat misgegaan dus doe mij maar zo'n ieniemienie pilletje innemen heb ik ook de minste last van gelukkig.
Ik kon toen niet tegen die microgynon kreeg er erge stemmingswissellingen van en met deze minerva geen last van helemaal super moet van de week weer voor het eerst in lange tijd ongesteld worden.
Wat dat betreft kan je beter iets anders hebben dan heb je daar geen last meer van.
 
Terug
Bovenaan