Antifosfoliden syndroom

Ik heb lupus en aps, Vorig jaar in leiden bij leids universitair medisch centrum geweest daar hebben ze een zorgpad voor vrouwen die lupus of aps hebben of een combinatie ervan. Inmiddels 7 weken zwanger
Als je nog meer info wilt kan je me altijd berichten want zoals ik zelf ook weet zijn er niet veel vrouwen die dit hebben.
 https://www.lumc.nl/patientenzorg/praktisch/patientenfolders/het-sle-aps-kinderwens-zorgpad#:~:text=Het%20SLE%2F%20APS%20kinderwens%20zorgpad%20is%20bestemd%20voor%20pati%C3%ABnten%20met,bepaalde%20aandoeningen%2C%20behandelingen%20en%20zorgbehoeftes.
 
Beterschap en gefeliciteerd, hoe gaat je zwangerschap hoe word gaat het in zo een proces, ik zelf heb maar 1 bloedonderzoek gedaan waaruit bleek dat ik lupus anticoagulant heb moest daarna voor een 2 e bloedonderzoek gaan in mei, maar ik ben zwangergeraakt en ben nu begonnen met aspirine dus wat k wel lees op de forum etc zijn dat vrouwen daarna beginnen met injecties mijn vraag is of ik dat wel krijg omdat k toch ben zwanger geraakt. Of juist niet 
 
Ow echt gefeliciteerd ik heb 3 miskramen achter de rug helaas, hoe is je zwangerschap verlopen wat hebben ze gedaan allemaal tijdens je zwangeerschap kreeg je nog extra bloedonderzoek wegens aps ?
 
Ik heb 4 miskramen gehad toen ze er achter zijn gekomen dat ik aps had. Inmiddels nu zwanger van de derde en met medicatie verlopen de zwangerschappen tot nu toe goed☺️. Ik gebruik inderdaad aspirine en fragmin injecties. De zwangerschappen verlopen goed, wel onder controle van de gynaecoloog en extra controles/groei echo's en tot nu toe ingeleid tussen week 38/39 ivm symptomen van zwangerschapsvergiftiging (ivm aps meer risico op). 
 
Terug
Bovenaan