Antifosfoliden syndroom

Ooo ja beter ingeleid dan, krijg je wel tijdens de zwangerschap extra bloedonderzoek voor aps want ik heb maar 1 tje gehad en moest 3 maanden wachten want daarna moest je toch nog 1 krijgen , de 2 e heb ik niet gekregen tenminte omdat k nu zwanger ben dus ik weet zelf ook niet of ik nu wel of geen injectie ga krijgen dat maakt me wel ongerust
 
En nog een vraag , vraag best veel hahah myn gynceaholoog maakte mij erg bang dat k absoluut niet zwanger mocht raken etc, nadat je had gehoord dat je aps had mocht je wel gelijk zwanger raken of dat ook niet
 
Nee geen extra bloedcontroles gehad. Ik heb ook maar 1 bloedonderzoek gehad waaruit Aps kwam. Ik was namelijk net als jij ook zwanger voordat de tweede kon plaatsvinden. Bij mij werd juist aangegeven dat dit geen probleem was en dat de kans klein zou zijn dat dit t niet was (aangezien er al 4 miskramen waren geweest). T was dus ook geen probleem toen ik zwanger was en ben gewoon met aspirine begonnen vanaf mijn positieve test en vanaf de echo met kloppend hartje (vaak rond 7 weken) gestart met fragmin.
 
Ik ben nog 5 weken ik heb 28e me 1e echo alleen maakte ik my zelf erg onzeker , geef zelf niet over enzo dat zit mij bijna dwars omdat ik bij de anderen wel overgaf maar heb wel maagzuur en tepels doen wel zeer, en kan niet meer slapen normaal
 
Dat snap ik! Die eerste weken zijn eigenlijk verschrikkelijk, zeker na een aantal miskramen:) misselijkheid kwam bij mij vaak pas rond 9 weken, daarvoor ook bijna geen klachten. Ik hoop dat de medicatie bij jou net zo goed effect gaat hebben als dat t bij mij doet☺️
 
Ik hoop het echt me laatste miskraam was met 10 weken bijna, me 1e miskraam was ik zwanger van een drieling dus wel paniekerig ik hoop dat het goed gaat komen
 
Terug
Bovenaan