antilekbeker

hoi

mijn zoon van 7 maanden heeft de nieuwe tuit (bijtbeker) van de Etos. hij is er in blauw en in het rose. er zit een lila kleurige tuit op die je met een plastic dopje af kan sluiten. deze beker moet de kleine wel op bijten om er wat uit te krijgen en laat dat nou net zijn grootste hobby zijn bijten. Of hij er nu al veel uitkrijgt is een tweede maar ach hij heeft lol en elke druppel vocht is mooi meegenomen. Hij moet alles nog leren dus ook drinken uit de tuitbeker ipv de fles (die wil hij namenlijk niet meer) Moet wel zeggen dat deze beker niet goedkoop is hoor maar hij werkt perfect en lekt inderdaad alleen maar als er in de tuit gebeten wordt.

gr charlot
 
Hallo,
nog even een tip over de avent antilek beker, je hebt een harde en zachte drinktuit.
mijn zoon heeft eerst uit de zachte tuit gedronken dat beviel erg goed omdat hij daar ook lekker op kon  bijten wat weer erg goed was voor zn tandjes en nu heeft hij de harde tuit, is inmiddels een jaar oud en drinkt er erg goed uit.
 
Ha Yasmina
als het goed is zit er op het hoesje van de tuit een bijsluiter vastgeplakt,maar het is heel simpel.
je hebt de tuit het rubberachtige schijfje en het harde stukje het schijfje druk je op het pinnetje van het harde stukje zodat het rubber het harde stukje afsluit en dan duw je het in de tuit met het harde stuk tegen de tuit aan een het rubberstuk aan de buitenkant zit.
ik weet niet of je hier iets aan hebt, ik hoop het wel.
veel succes.
 
Ha Yasmina, ik was nog benieuwd of mijn uitleg nou klopte, ik heb het gisteravond zelf nog uitgeprobeert, maar ja ik heb het al zo vaak gedaan, ik hoop dat het je gelukt is.
 
Bedankt! Door jullie tip heeft mijn dochter vandaag voor het eerst uit haar avent tuitbeker gedronken. Ze moest inderdaad even doorhebben wat ze nou met dat gekke groene ding moest en daarna dronk ze lekker door (incl ventiel).

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan