antistoffen

Bedankt voor   al jullie reacties !!
Ben vandaag heel de dag weer bezig geweest om de uitslag t krijgen maar moet wachten tot donderdag en eerlijk is eerlijk ik knijp hem goed ze waren erg vaag in t ziekenhuis want ze hadden nog niet al de uitslagen en dus geen goeie eind conclusie.En iedereen roept maar wat lijkt wel of je niet voor vol wordt aangezien als je zwanger bent ,ze doen als of je een hormoon op benen bent !!!
groetjes bobby.                         ps: iedereen die zwanger is wens ik een fijne zwangerschap!

Hoi Bobby,

Zou je willen laten weten hoe de uitslag bij jullie was?
Wij moeten nog 1 en half week wachten en je wordt er gek van.

Misschien dat ze op het ziekenhuis nog iets speciaals zeggen waar we nog wat aan hebben.

We zitten ten slotte in hetzelfde schuitje.

Ik wens je heel veel succes donderdag en hoop snel wat van je te horen.

Groetjes,

Ivanka

Hoi Bobby,

Ik heb de laatste dagen veel aan je moeten denken.

Ik weet niet of je goed nieuws hebt gehad, ik hoop het van harte.

Als je niet wil reageren begrijp ik dit natuurlijk.

Heel veel sterkte met het vervolg van je zwangerschap.

Groetjes,

Ivanka

Hoi Bobby,
Vandaag heb ik te horen gekregen dat de uitslag van de antistoffen niet goed is.

Nu moet ik morgen de ADCC-test gaan doen die berekent hoe groot de kans is dat het bloed van mij bij het kindje komt en afbreekt.

Een hele spannende tijd breekt nu aan dus ik hoop dat alles op z'n pootjes terecht komt.

Hopelijk hoor ik nog wat van je of van andere mensen die dit ook meemaken.

Groetjes,

Ivanka

Hallo hier Bobby,ik weet ik heb even niet iets gemeld,maar we hadden inderdaad t ris  ico van de antistoffen nu nog 10 % maar we worden over een week weer geprikt en dat gaat dan weer 3weekjes op kweek.Het is soms moeilijk om er mee omte gaan je weet niet of t erger wordt of dat t zo zal blijven en dat maakt t zo moeilijk.De begeleiding in t ziekehuis is matig maar gelukkig hebben we een fijne huisarts die alles doet om ons t helpen.Bij onze vorige zwangerschap heb ik 3 mnd in t ziekenhuis gelegen maar gelukkig hebben we een gezonde dochter gekregen dus hoop ik dat dit keer weer alle stres een goed einde krijgt.Een ding weet ik zeker na deze zwangerschap durf ik nooit meer.Wat ik wel raar vindt is dat we om de 6 weken worden gecontroleerd op de antistoffen heeft iemand hier meer info over? Bedankt voor al jullie reacties gr Bobby

Hoi Bobby,

Ik ben inmiddels 34 weken en 3 dagen zwanger van mijn tweede kindje en de baby heeft inmiddels twee bloedtransfusies ondergaan in het LUMC in Leiden. Dit is allemaal goed gegaan. Ik heb anti-D in mijn bloed. Ik heb bij de eerste zwangerschap geen problemen gehad en bij de 30 weken een anti-d prik gehad. Ook na de geboorte van mijn eerste kindje heb ik nog een prik gehad. Vanaf ongeveer 26 weken zwangerschap ging de ADCC test omhoog en ben ik doorgestuurd naar Leiden. Kom zelf uit Brabant dus dat is een eindje rijden, maar in Leiden ben je wel in goede handen. Nu moet ik iedere week naar Leiden voor controle, maar ja als dat moet dan moet dat maar. Ik wens je verder veel sterkte de komende tijd. Ik weet wat het is om iedere keer te moeten wachten op de uitslag, maar bij mij was het altijd zo als je na een week niets gehoord had was de uitslag meestal wel goed.

Groetjes Claudia

hallo CLO, hier bobby bedankt voor jr reactie ,fijn dat t nog goed bij je gaat maar wel spannend zeg! Sterkte! Bij mij hebben ze nu weer bloed geprikt om de bloedgroep te kunnen bepalen en zo t risico in te kunnen schatten.Van de week met kramp naar t ziekenhuis geweest ivm met heftige blaasontsteking word er gek van .maarja we zijn nu op de helft.gr bobby

Terug
Bovenaan