Apart forum? Zwanger willen worden na miskraam

Hoi meiden, ik wou eens vragen of er hier ook veel meiden zijn die een miskraam hebben gehad en daarna weer heel graag zwanger willen worden. Is het misschien een optie om hiervoor een apart forum aan te vragen?? Ik heb zelf 2 weken terug een miskraam gehad en ik vind het best moeilijk om op dit forum iets terug te vinden. Hoe vinden jullie dit?? Als er meer meiden zijn die het een goed idee vinden, dan wil ik de redactie mailen met de vraag of ze dit willen doen. Ik hoor het graag van jullie! Groetjes!!
 
Hoi Cath,

Ik doe helemaal met je mee en vind het een heel erg goed idee. Zelf heb ik vorige week zondag een miskraam gehad. Zelf zou ik ook graag praten met vrouwen die na een miskraam weer zwanger willen worden omdat zij mijn angsten en onzekerheden toch het best begrijpen. Ik hoor graag van je als het gelukt is!!

Groetjes Frédérique
 
hallo cath,

Ook ik vind het een goed idee, ik heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad, en moet donderdag nog voor een echo. daarna kan ik het afsluiten. Want ook ik ga er straks toch weer helemaal voor al zal het inderdaad wel anders zijn. nou ik zou het geweldig vinden zo,n forum dus mijn steun heb je. succes. groetjes van lindy
 
Hallo meiden,

Waarom gaan jullie niet eens kijken bij het forum: Als zwanger worden alnger duurt. Staat onderaan de pagina met forum-onderwerpen, onder december moeders geloof ik.
Veel succes en misschien tot gauw op het andere forum!
 
Hoi meiden,

Zoals Christy hierboven ook als schrijft, er is sinds kort een nieuw forum in de lucht. Hier schrijven dus de meiden die al langer bezig zijn en vaak al het een en ander meegemaakt hebben. (miskraam, curettage, gynaecoloog bezoeken etc. etc.). Misschien is dat forum herkenbaarder voor jullie. Zelf ben ik eind januari gecuretteerd met 11 weken zwangerschap, het kindje was gestopt met leven rond 6 weken alleen had ik dit niet gemerkt.

Mocht je je op het nieuwe forum ook niet helemaal thuis voelen, kun je waarschijnlijk wel een nieuw forum aanvragen. Dit is zo gebeurd, ik heb zelf namenlijk het forum "als zwanger worden langer duurt" aangevraagd bij de redactie en nog dezelfde dag was het in de lucht.

Succes !

Liefs,
Luna
 
Hoi dames,

Zelf zou mijn voorkeur uitgaan naar een nieuw forum. Ik was nl. al na 3 maanden zwanger en zou daarom niet zo snel naar dit forum gaan.
Mijn steun heb je Cath!!

Ina
 
Cath, ook ik zou liever een heel nieuw forum willen, zwanger worden na een miskraam. Dat is toch wat anders als "als zwanger worden langer duurt".

Monique
 
Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties. Zelf wil ik ook liever een nieuw forum, omdat je toch ook een verlies hebt meegemaakt wat op het forum "als zwanger worden langer duurt" niet echt aan de orde komt. Daarbij komt inderdaad nog dat het niet altijd lang hoeft te duren voordat je zwanger bent, maar toch een miskraam kunt krijgen. Ik ga de redactie mailen! Groetjes
 
Terug
Bovenaan