Apart forum? Zwanger willen worden na miskraam

Ik las nog even met jullie mee en ik denk dat een nieuw forum ook wel zinvol is. Ik ben en lang bezig geweest en heb een miskraam (curettage) meegemaakt. Dus waarschijnlijk zal ik me dan op beide forums wel thuis voelen. Maar voor diegene die snel zwanger geraakt zijn en een miskraam gehad hebben, is het forum "als zwanger worden langer duurt" niet het juiste forum.

Groetjes,
Luna
 
Ik vind het ook wel een goed plan
ik vind de tekst van luna ook heel gepast
Ik ben n.l 4 jaar bezig geweest na mijn laatste miskraam voor ik weer zwanger werd hellaas is dit ook fout gegaan en ben gisteren gecureteerd.
Ik vind toch dat je weinig info heb over wanneer je weer zwanger mag (kan) worden na een miskraam
 
Ik ken het verlies en verdriet forum ook, maar dat is meer bedoeld om het verlies te verwerken en over het verlies en verdriet te praten dan over weer opnieuw zwanger willen worden. En ik wil eigenlij ook niet op het verlies en verdriet forum blijven hangen, omdat je zo ook meer in het verdriet blijft hangen en ik wil graag verder! Vergeten doe je het nooit! Maar ik wil het wel proberen af te sluiten en dat lukt denk ik niet op het verlies en verdriet forum.
 
Ik sluit me helemaal aan bij de anonieme reactie hier boven. Ik heb ook wel even gekeken op het verdriet forum maar ik wil op een gegeven moment ook weer verder.

Groetjes Frédérique
 
Was 1,5 maand na het stoppen met de pil zwanger en na dikke 7 weken miskraam gehad. Ik vergeet het niet, maar ik wil wel verder en ben nu dan ook weer vol goede moed en vrolijk. Dus zowel "als zwanger worden langer duurt" en "verlies en verdiet" zijn naar mijn idee niet de meest geschikte plekken op het forum. Goed idee dus, nieuw forum.
Soof
 
Helemaal mee eens!! Goed idee om zo'n forum op te starten. Heb zelf net de 5e miskraam achter de rug, dus genoeg redenen om nerveus te zijn voor de volgende zwangerschap.
Hopelijk tot snel allemaal!

Groetjes Floor
 
Terug
Bovenaan