apart

A

Anoniem

Guest
hee meiden,
heb al sinds paar dagen flinke perioden met buikpijn! me NOD de 18e of de 20e dus over een week. Vandaag op werk ineens bruin bloed aan papiertje? Heel apart, ongi nu toch niet al week voor NOD? zou raar zijn..
nou ja we zullen weer afwachten...

liefs x

Hey meis!

Kan het geen innestelingsbloed zijn? dat is toch vaak bruin bloed? Spannend!! Wie weet ik het raak! Nog een weekje wachten...

Succes!

Liefs Renate

weet niet, ik ken het niet...heb eigenlijk nooit tussentijdse bloeding gehad of oud bloed....wil eigenlijk wel testen maar heeft nog absoluut geen zin dat weet ik dus ff wachten nog een weekje...ga nergens vanuit maar zou zooooo blij zijn
thanks voor je reactie
liefs

inderdaad apart....
wel weer spannend natuurlijk

duim voor je

liefs

Hai meid,

Wat raar zeg! Tja...wat moet je daar nou weer van denken???? Ik heb er ook geen ervaring mee.
Zit weer niets anders op dan afwachten....Pffff.....wat duurt zo'n week toch lang!!
Ik ga iig heel hard voor je duimen dat het deze ronde raak is want ik gun het je zoooooo ontzettend!!

Liefs en een dikke knuffel Lynn

Ik heb daar wel ervaring mee en ik was toen zwanger. Bij mij is dit een innesteling geweest. Maar testen heeft geen enkele zin want ook al is het een innesteling dan duurt het nog dagen voordat het hormoon meetbaar is middels een test.
Ik heb goede hoop voor jou! Ik lees weleens met jou mee want ik ben mijn moeder ook verloren en wel toen ik 20 weken zwanger was van mijn tweede kindje. Ik was van de eerste in 1 keer zwanger en de tweede duurde echt bijna 2 jaar (met miskramen ertussen). Ik wilde zo graag dat mijn moeder dat zou meemaken en is dus niet gelukt. Toch speelde die stress blijkbaar mee want de 3de was van 1 keertje sex zonder voorbehoedsmiddelen. Ik heb wel hoop voor jou hoor uiteindelijk komt de tweede wel!
Succes met wachten!

@Cloewja, ja ik ken het niet dus voor mijn lijf weer iets anders dan anders....mmm
@Lynn, ik heb er zelf ook geen ervaring mee haha valt dan direct op als het anders dan anders is...
dank je lieve meid, gun het jouw ook zo hard
@Dacey, ja blijft elke maand weer spannend, hoe is ie met jou meid?
@Lies, bedankt voor je lieve woorden doen me goed!wat vreselijk dat je ook je moeder kwijt bent...hoop dat het nog aan ons besteed is maar ze kijkt vast en zeker af en toe mee over me schouder ;-) thanks Lies

Terug
Bovenaan