A
Anoniem
Guest
Ik ben druk op zoek naar mijn ei! En aan het klussennatuurlijk! Cyclusdag 9 vandaag en mijn ei komt meestal tussen dag 11 en 16. Ben toch maar weer begonnen met de ovutesten, omdat mijn ei zo raar laat kwam afgelopen maand. Ik wil het nu even goed in de gaten gaan houden, dat mijn ei niet elke keer zo laat komt. Dat kan dan weer een probleem zijn. Ik verwacht mijn ei rond het weekend!
Om 12:45 uur een afspraak bij de gyn vandaag. Daar krijgen we de uitslag van de opzwemtest te horen. De zenuwen gieren door mijn lijf, want de vorige keer was deze niet goed genoeg om voor IUI in aanmerking te komen!
En we krijgen vandaag ons verdere plan te horen. Wanneer en welke behandeling gaat starten. Dit is ook weer afhankelijk (IUI of IVF) van de test.
Sta strak van de zenuwen vandaag! Het komt er op neer (voor mijn gevoel althans) dat we vandaag de verloop van ons leven de komende 2 jaren te horen krijgen!
Na het ziekenhuis lekker een middagje vrij: het is alweer woensdag!
Ik ga voor je duimen meid!! Ik hoop zoooo dat het een innestelingsbloeding was!
Om 12:45 uur een afspraak bij de gyn vandaag. Daar krijgen we de uitslag van de opzwemtest te horen. De zenuwen gieren door mijn lijf, want de vorige keer was deze niet goed genoeg om voor IUI in aanmerking te komen!
En we krijgen vandaag ons verdere plan te horen. Wanneer en welke behandeling gaat starten. Dit is ook weer afhankelijk (IUI of IVF) van de test.
Sta strak van de zenuwen vandaag! Het komt er op neer (voor mijn gevoel althans) dat we vandaag de verloop van ons leven de komende 2 jaren te horen krijgen!
Na het ziekenhuis lekker een middagje vrij: het is alweer woensdag!
Ik ga voor je duimen meid!! Ik hoop zoooo dat het een innestelingsbloeding was!