apart

Ik ben druk op zoek naar mijn ei! En aan het klussennatuurlijk! Cyclusdag 9 vandaag en mijn ei komt meestal tussen dag 11 en 16. Ben toch maar weer begonnen met de ovutesten, omdat mijn ei zo raar laat kwam afgelopen maand. Ik wil het nu even goed in de gaten gaan houden, dat mijn ei niet elke keer zo laat komt. Dat kan dan weer een probleem zijn. Ik verwacht mijn ei rond het weekend!

Om 12:45 uur een afspraak bij de gyn vandaag. Daar krijgen we de uitslag van de opzwemtest te horen. De zenuwen gieren door mijn lijf, want de vorige keer was deze niet goed genoeg om voor IUI in aanmerking te komen!
En we krijgen vandaag ons verdere plan te horen. Wanneer en welke behandeling gaat starten. Dit is ook weer afhankelijk (IUI of IVF) van de test.

Sta strak van de zenuwen vandaag! Het komt er op neer (voor mijn gevoel althans) dat we vandaag de verloop van ons leven de komende 2 jaren te horen krijgen!
Na het ziekenhuis lekker een middagje vrij: het is alweer woensdag!

Ik ga voor je duimen meid!! Ik hoop zoooo dat het een innestelingsbloeding was!

wat een spannende dag voor jullie!! hoop dat het reslutaat goed is...ik duim voor jullie!!!snap heel goed dat je strak van de zenuwen staat vandaag! lekker middagje vrij vanmiddag je vriend ook? kun je anders iets ontspannends gaan doen met jullie 2 vanmiddag!
nogmaals ik duim zooooo hard voor jullie en ben benieuwd naar de uitslag!
zal aan je denken om 12.45 uur!!!
liefs en x

Oh wat spannend daycey!! Ik duim voor jullie op positieve uitslag en dat jullie snel aan de slag kunnen. Hoop het zo voor jullie!!

Zal aan je denken vanmiddag.

xx

Jeetje Daisy, wat spannend. Ik hoop dat de test deze keer wel goed is of dat je direct kunt starten met IVF. Het is wel bijzonder dat je, je leven voor de komende jaren voor een groot gedeelte in handen legt van een arts.

Succes vanmiddag en ik hoor graag hoe het is gegaan!

Liefs,
Roos

Hey naoemi!

Volg je nog steeds en gaat zo hard duimen voor je dat jij je ook mag verplaatsen! Hier gaat het ze gangetje.. Bijna 9 weken:D

Heel veel succes!

Thanks Playbunny(te gekke naam haha)

wat lief dat je me volgt! 9 week alweer jij...tjonge wat gaat dat snel jah...hoe voel je je? alles goed? nog 3 weekjes dan zit je op de 12 week!
bedankt voor je reactie!
liefs

ow, haha ik had ook een bericht geplaatst hierover.. heb hetzelfde!

Ja nog 1 dag! Duimen! Hahah gekke naam he gebruik het overal vraag me niet waarom hahah.. Verder gaat het het bij wel ze gangentje... Musselijk, Vreetbui, misselijk hahah.. Nu begin me buik af eb toe te trekken en te doen 24 echo de 2e kijk er naar uit!!

Liefs priscilla

Terug
Bovenaan