Aparte tijd...

Ik vind het juist een mooie tijd, de middelste 3 maanden voel je je juist op je best.
Ik ben nu eindelijk van die misselijk en moeheid af.

maar ik kan ook niet wachten tot dat ik de baby voel en mijn voldgende afspraak bij de vk heb!:)
Dit is mijn 2e zwangerschap en mijn buik groeit al aardig.

Ik vind het juist makelijk als we weten wat het word, wisten we bij mijn dochter ook.
Toen we ruim 2 jaar geleden hoorden dat we een meisje kregen zijn we direct aan he shoppen geslagen:)

Wat herken ik me in jullie verhalen.

Dit is voor ons dan de derde, maar het lijkt iedere keer wel spannender te worden.
Verleden week een goede echo gehad, alleen liet de volgende dag de kleine zich niet horen bij de verloskundige, er werd wel een hartslag van 167 geregistreerd en dat kan nooit van mij zijn, dus dat was de kleine.
Ik mag nu morgen terug, maar heb nu al de zenuwen, wat als het zich weer niet laat horen.

Kreeg vandaag ook te horen dat een neef en zijn vrouw eenmiskraam hebben gehad met 12 weken, ik vermoed alleen dat ze toen de eerste echo hadden en het kindje gestopt is met groeien, maar dat is niet duidelijk en maakt me toch weer onzeker.
Maar nog even dames dan kunnen we de kleintjes voelen.
Bij de eerste voelde ik hem met 15 weken en de tweede pas met 19 weken heel af entoe, dus het kan al snel zijn.
Maar ik moet nog ruim 2 weken tot de `15 weken, dus dat duurt evengied ook nog even en dan is het maar de vraag of deze kleine zich al zo vroeg laat voelen.

Maar kop op meiden, we hebben over ruim 6 maanden allemaal een gezond kindje in ons armen.

Terug
Bovenaan