'de tevreden baby' van Gina Ford???

quote: linde reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2006 13:02:21'));

Hallo,

wij hebben ook sinds een maand inslaap problemen met onze dochter.
Ik wil ook kijken of ik iets kan met haar slaap ritme en nu is mijn vraag is dit boek ook nog gechikt voor kinderen van ruim 8 maanden of heeft het dan niet zo veel zin meer.

groetjes Linda

De schema's in het boek lopen tot en met de leeftijd van 1 jaar dus je kunt het nog prima voor je dochter gebruiken.  

Groetjes,Mireille

Hallo ,
ik heb het boek ook aangeschaft alleen begrijp ik er niet zo veel van?! Mijn dochtertje is nu 4 weken oud en zou graag tips willen.
bjjvoorbeeld met de voedingschema 150 ml sochtens en  savond s voor 7 uur dus van 7 tot 7 moet  ze alle  voedingen binnen hebben .
maar de vraag is alleen is zo onregelmatig 150 7 uur 10 uur 120 2 uur weer 120  5 uur en 6 90 en dan 7 uur savond 150 ??
hoe hebben jullie het gedaan met de voedingsschema ??
heb best een hongerige baby en soms geeft ze over en dan vraagt ze weer voor de fles 
tips ervaren mama’s 
ben blij met alle hulp
groetjes   Viktoria

Ik heb het boek gekregen maar ik vind het drie keer niks. De schema’s plannen tot op de minuut je dag in. Ik geef borstvoeding op verzoek dus misschien heeft dat er mee te maken. Ook hebben we tot nu toe een hele makkelijke baby qua slaap (afkloppen) dus misschien kom ik erop terug als hij niet goed meer zou slapen. 

Terug
Bovenaan