'Ik ben Bas'

Hoi

Ik kom even inbreken bij jullie.
Dit is inderdaad een heel leuk boek,maar voordat jullie allemaal allemaal naar de winkel rennen om het te kopen.Hier krijgen ze het boekje in de kleuterklas.
Misschien een tip om eerst even te informeren bij moeders bij jullie in de buurt met schoolgaande kinderen.Hier krijgen alle kinderen op elke school het.
Misschien is dit per woonplaats verschillend,dat weet ik niet.

Groetjes Jessica

Ja Fennie maak me maar weer lekker!!  Vanmiddag gaat deze mama natuurlijk zo'n boekje halen  haha. Volgens mij werken ze bij ons op de peuterzaal ook met Bas dat zelfde jongetje.
Leuk boekje!!!!
Liefs Esther

Voor Rebecca gebruik ik dit boek ook sinds een paar weken. Ze vind het echt helemaal geweldig.
Normaal gesproken bij boekjes lezen, heeft ze geen geduld tot ik de bladzijde uitgelezen heb. Ze wil zelluf bladeren en alles wat ze ziet wijst ze aan en moet ik benoemen wat het is.
Bij het boek van Bas heb ik de rollen omgedraaid en ze moet zelf zoeken als ik bijvoorbeeld vraag: "Waar is de bal?" Dit vind ze geweldig. En ze leert ook heel snel. ALs ze iets nog niet weet wijs ik iets nieuws aan (vogelhuisje) en benoem het.
Dan vraag ik bekende dingen en vraag naar het vogelhuisje en dan wijst ze die zo aan!!! En ze onthoudt het ook voor de dagen daarna.

Rebecca vind het ook leuk om zelf in dit boek te kijken en zelf plaatjes ontdekken.

Julian heeft een soortgelijk boek, maar dat staat nog op de plank. Het heet: mijn eerste 1000 woordjes. Gekregen bij zijn geboorte, maar het wordt tijd dat ik het er eens bij ga pakken, als ik dit zo lees.
Dus ja: bedankt voor de tip!!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan