'natuurlijke' menstruatie blijft uit na stoppen met pil

spannend! Ben benieuwd laat het maar horen als het raak is!

Hoi Herma 1978

Ikzelf ben eind maart gestopt met de pil en tot op heden nog niet ong geweest ben 2 weken geleden naar de gyneacoloog geweest en bleek met inwendige echo dat ik inderdaad geen cyclus had mijn eierstokken waren als het ware aan het slapen verder gelukkig niks ernstigs aan de hand

Maar ik dacht dat ook omdat mij ha dat ook zei eisprong zonder ong kon hebben maar dat klopt niet helemaal het kan wel dat je een eisprong gaat hebben maar dan moet je 2 weken erna zwnager zijn of ong worden dus je kunt dat maar 1 keer hebben ik dacht elke maand

ik moet nu 1 okt terug en als mijn hormoonworden goed zijn heb ook bloed moeten prikken moet ik voor 10 dagen weer aan de pil en daaarvan ong worden en dan op 3de dag menstruatie chlomidkuur van 5 dagen en dan hopen eigen cyclus zich weer oppakt

maar ik mocht van ha pas na 6 maanden niet ong worden door naar gyneacoloog

Maar schijnt vaker na de pil lang geslikt te hebben voor te komen

Nadia

Ja dat kan idd kloppen wat je zegt,ik geloofde mijn ha ook al niet helemaal. Je moet dan idd 2 weken later ongi worden of zwanger. Had ook al het een en ander op internet opgezocht en kwam er zo achter dat mijn ha het een beetje rooskleuriger vertelde dan dat het is. Ik wacht nog maar even een paar maanden af en anders ga ik terug en wil ik ook doorgestuurd worden. Groetjes herma

Hoi 10e en Nadia

In het topic "ziekenhuis" zijn veel meer mensen die ook clomid slikken, misschien vinden jullie het ook wel prettig om daar eens te kijken. (zit ik zelf ook)
Ik zelf heb ook al 3 maanden clomid geslikt, en hopelijk begin volgende week weer een eisprong.
Heel veel succes en misschien tot horens

Groetjes Kyra

Hallo iedereen.

Ik ben nieuw hier en zit al een tijdje mee te lezen. Wij zijn aan het proberen om zwanger te worden. Nu zit ik met een paar dingen. Ik ben eind oktober gestopt met de pil. Ik had dan mijn regels op 2 december 2016 tot 6 december 2016. (Dus 35 dagen) na stoppen met pil. Nu zit ik al op 46 dagen en nog altijd niets. Heb ook al een test gedaan en die was negatief. Ook al naar de huisarts geweest. En die zei dat ik me niet ongerust moest maken. Maak me gewoon beetje zorgen.

Terug
Bovenaan