'onsmakelijke' vraag

Er valt helaas bij mij niets aan te spannen.
Zodra ik mijn onderbroek omlaag doe moet ik HEEL SNEL gaan zitten...het loopt er echt letterlijk uit....

Mijn man ruikt niets bij mij.
Ik ruik hem wel meer. Ligt toch aan mij dan...

Ik ruik zelfs kattepies in huis...en de kat is al langer dan een jaar dood.

Groetjes Manda 29.2

Ik ken het urine verhaal helaas ook, niezen is bij mij meestal een reden om een schone broek te halen... Nu valt het wel weer mee, weinig pollen denk ik, maar ik heb een tijdje gehad dat ik de inlegkruisjes moest vervangen door maandverband omdat ik gewoon mijn blaas leeg nieste! En dan kan je je bekken nog zo getraind hebben (want verder heb ik geen last!), maar als de kracht van een nies op je blaas drukt, is tie bij mij dus leeg!

Ben toch weer blij dat het nu een keer wordt besproken, want meestal heb je toch zoiets van, zal ik wel of zal ik niet...

Liefs
Sas

Je hoeft het niet te doen met een volle blaas. Maar qua gevoel, zodat je weet dat je de juiste spier hebt, moet je doen alsof je, je plas ophoudt. dat kan je in principe de hele dag door doen, ook als je op een stoel zit of de aardappels staat te schillen.

Ik heb er veel last van gehad na de geboorte van mijn oudste dochtertje. Ik heb wel gelijk "hulp" gezocht, dat kan gewoon bij een fysio therapeut, maar ik had t ook bij de yoga gehad. Het kan echt erger worden of nooit weggaan. Ik zou de "klachten" wel serieus nemen.

groetjes Hilal

Haai,

ook hier het zelfde vieze luchtjes verhaal en helaas verlies ook ik af en toe wat urine, maar dat is gelukkig alleen met niezen etc.
Blij om te horen dat ik niet de enige ben!!! Had het al gegoogeld en daar wordt je dus niet vrolijker van. De één na andere vieze schimmel infectie kwam daar voorbij!

Als je zwanger bent van je 5e kindje, kan ik er me wat bij voorstellen dat je bekkenbodem wat slapper geworden is. Een (ander) vriendinnetje bezoekt hier voor een speciale fysio. Haar dochter kwam zo snel ter wereld dat de hele boel daar onderen verzakt was.

Die luchtjes komen overigens de seksualiteit niet ten goede hier! Voel mij constant vies waar door ik er niet aan moet denken om mijn man in de buurt er van te laten komen. Straks wil hij nooit meer seks met mij!!

Groetjes!

Ik herken het niet echt, dat ik mezelf ruik, maar wel dat ik alles beter ruik. Ik vind veel
\dingen veel sterker ruiken en dingen stinken sneller.

Wat ik wel weet, is dat het niet verstandig is, om je vagina te wassen met zeep of lactacyt. Dat verstoord je zuurgraad in je lichaam. Waardoor het eigenlijk alleen maar erger word! Water en zeep is echt het beste! Ik heb vroeger mezelf altijd gewassen met lactacyt, omdat ik dacht, dat het goed was en hygienisch. Maar mijn hele zuurtegraad werd verstoord, waardoor ik een chronische blaasonsteking kreeg. Op advies van de uroloog, ben ik er mee gestopt. Volgens haar is het allemaal troep en regelt je lichaam het het best!!

Groetjes

Ik gebruik om me van onderen te wassen altijd zwitsal zeep
(een blok zeep, geen wasgel oid).
Naar mijn idee is dat erg neurtraal en zit daar niets in wat kwaad kan...

Groetjes Manda 29.3

Hooiii,

in Zwitsal zit heel veel, waaronder enorm veel parfum.
Dat weet ik toevallig omdat dochter lief overal gevoelig voor is en als ik Zwitsal op haar smeer kan ik direct door naar de dr.

Dat zou ik niet doen iig!

Groetjes!!

Terug
Bovenaan