's avonds niet willen slapen! Baby van 7 weken

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen!

Mijn baby (geboren in september, maar dat forum bestaat nog niet). Slaapt overdag als een roos! Maar zodra het donker wordt en bedtijd is begint de ellende. Warm bad, lampje aan , inbakeren etc allemaal al gedaan.
Hij wil gewoon bijonszijn, want hoe meer lawaai, hoe beter hij slaapt! Tja en dan slaapt hij eindelijk in zijn bedje, valt de speen uit en begint het feest overnieuw. Dit gaat door tot de late voeding (bv).

Alle tips zijn welkom!

Hoihoi!

Volgens mij "heerst" het onder   baby's.....
Die van ons wil ook vanaf dag 1 in de avond bij ons zijn.
Hebben we hier eerst tegen gestreden, tegenwoordig laat ik het maar. Ik leg haar op het kleed bij ons op de vloer of zet haar in een wippertje bij ons........
En weetje, ons kindje is er rustiger van geworden, wij ook en ze slaapt de nachten inenen door. Ze is gewoon een avondmensje.........prima!

Ik denk dat je dit eens zou kunnen proberen, gewoon gezellig bij je nemen. Geniet er maar van joh, voor je het weet liggen ze om 19 uur op bed, na Sesamstraat en zie je ze niet meer tot de volgende ochtend. Scheelt een enorm "gevecht" en frustratie bij jezelf. Verwennen doe je ze echt nog niet.........geniet ervan!!

Liefs Rimke
Mama van Maudy, 8-9-2008

Fee (16-09-08) wil 's avonds ook niet slapen. Is vanaf ongev 19.00u wakker en vaak lukt het haar nog niet om gelijk na de laatste voeding te slapen (afgelopen dagen was het 1.00uur) tja je doet er niets aan (ook wij bakeren in etc) we leggen er ons bij neer. Jinte (28-12-06) deed het ook en slaapt nu ook de avonden! Komt goed!!

aha, het ligt dus aan de september-babies. Mika (4-9-08) ligt nu ook weer te brullen in z'n bedje. Wij waren nog allerlei dingen aan 't proberen (idd badje, speen opnieuw geven etc), maar dan ga ik 'em nu toch maar erbij halen.
Zeker als dat kans geeft dat hij vannacht langer slaapt; daar zou ik blij mee zijn!

Wat een eigenwijze wurmpies he?!

Hoi,

Het is niet alleen bij septemberbaby's het geval, wij hebben het ook een tijdje gehad met Loek. (10 juli)

's avonds wou hij niet in zijn bedje slapen maar wel in de box, zodra we de laatste fles gegeven hadden   was het geen probleem.

Een aantal weken hebben wij hem tussen 19.00 uur en 22.00 uur in de box laten slapen en toen hebben we het weer geprobeerd. Eerst moest hij zich nog in slaap huilen,maar ook dat is er nu helemaal van af.

Bedankt voor jullie berichtjes! We zijn dus niet de enigen! Gisteren dacht ik het gevonden te hebben, maar helaas. Ik had namelijk de tv aan laten staan ( hij ligt nog in de wieg op onze kamer). Hij heeft dus de hele avond liggen slapen!!!! Maar goed vandaag weer badje, drinken, lekker in bed en tv aan maar helaas. Dus nu ligt ons dromelandje lekker in de box (op zijn buikje, maar dat durf ik nog niet in de wieg) te slapen.

Groetjes Sare

Hahahaha!
Het is echt een virus dus..........grappig, vaak denk je inderdaad dat je de enige bent met het probleem, maar nee. Gelukkig maar toch, heb je wat referenties.........
Fijn dat je kindje nu lekker ligt te maffen!
Die van mij heb ik nu ook zo ver denk ik, maar moet helaas zonder bakerzakje want heeft vandaag haar prikjes gehad........arme ziel heeft een beetje koorts en dan mag je dus niet in de puckababy...........we zien wel wat de nacht brengt......

Jahoooor.... zoals al schreef heb ik ons mannetje uit bed gehaald en hij heeft tot een uurtje geleden heerlijk op m'n schoot gelegen (eerst wakker en rustig in slaap gesukkeld). Daarna een fles en hij ligt nu vast te slapen in z'n bedje... Ik ben benieuwd hoe laat hij nu weer komt voor z'n volgende fles.

Weltrusten allemaal!

Terug
Bovenaan