's avonds niet willen slapen! Baby van 7 weken

He meid!!
Nou joh ik denk dat de meeste baby's hier last van hebben, onze zoon is van 31mei en heeft vanaf een week of 6 tot ongeveer 15weken 's avonds amper geslape. Was veel huile, maar wij gingen lekker wandelen, in badje, lekker same int grote bed. De kindjes hebben die uurtjes gewoon even nodig. Soms was het genoeg om bij ons beneden te zijn maar meestal wilde die echt op schoot. Ze groeien er weer overheen!! Nu is hier het uurtje van 18tot19uur nog steeds een kritiek uurtje haha, als we lekker met hem spelen gaat het prima maar alleen spelen is huilen. Dus papa is dat uurtje zn speelmaatje, dan krijg die om 19uur de papfles en gaat lekker slapen, dus echt het gaat over. Met 6weken begon die om 18uur tot 22uur, ik werd er helemaal hopeloos van, maar als je er op terugkijk denk je....ach het valt allemaal wel mee!!!
Succes ermee

Hallo,

Mijn zoon heeft dat ook gehad tot een week of 8. Mijn eerste twee hadden dat ook. Het gaat echt vanzelf over. Als ze eenmaal echt door hebben wat dag en nacht is, komt het wel goed. Ik heb het wel een beetje proberen te sturen. Naar bed brengen en als hij begon te huilen er weer even uit gehaald, maar dan na 5 a 10 minuten weer in bed gelegd. De eerste avonden was ik daar de hele avond mee bezig, maar al snel kreeg hij door wat de bedoeling was en dat gaat nu nog steeds goed.

Groetjes Paula

Mij hoor je niet meer klagen! Ik snap nu dat Mika er gewoon bij wil zijn overdag. En sinds we 'em dus ook gewoon wat vaker en langer beneden bij ons hebben (de afgelopen 4 dagen) slaapt meneer 's nachts wel 11 a 12 uur achter elkaar. Dus ik heb geen gebroken nachten meer; yahoooo!!!! (ik durf het nog bijna niet te geloven, maar 't is nu echt al 4 nachten zo gegaan!)
En 't is ook wel gezellig als ie erbij is; hij ligt dan meestal lekker rustig in z'n box of wipstoeltje. En sukkelt vaak ook wel een beetje in slaap daar.

Terug
Bovenaan