's Avonds vroeg naar bed

A

Anoniem

Guest
Thijs krijgt zijn laatste fles tussen 7 en 8 uur 's avonds.
Als ik hem oplaat tot hij moe is, kan dit wel 10 uur worden. Is dit bij jullie ook zo?
Of brengen jullie hem/haar gewoon op tijd naar bed. Dat zal later als hij groter is ook moeten.

Hier gaat Quinn ook gewoon op tijd naar bed. Rond 20 uur. Soms is hij dan wel moe, soms niet. Maar hij gaat toch.

hoi,
joany gaat al na bed rond 18.15 hooguit om 19.00uur.
ze is dan echt moe en gaat meteen slapen.
ook overdag slaapt ze 's ochtends rond 9.00uur weer tot 11.00uur en 's middags weer om een uur of 13.00 13.30 tot ik mijn zoontje ophaal van school om 15.00uur.
een slaapkopje heb ik.

groetjes,
marike

senna gaat altijd tussen half zeven en zeven naar bed en slaapt dan tot de voldende ochtend 8 uur ongeveer.
hij is dan ook echt moe om half zeven.

groetjes marijke

Noa gaat nu rond 20.00 naar bed. en voorheen 18.30-19.00, maar ze sliep het laatste slaapje slecht(was dan nog niet uitgerust) en dan ging ze eerder naar bed. Nu slaapt ze dat slaapje langer en dan gaat ze iets later naar bed. Maar vaak niet na 8-en.

Wendy

Ja hoor, fles erin en naar bed, meestal tussen 18.45 en 19.30...Ilse gaat ook die tijd en als zij net in bed ligt, geef ik Naomi een fles op ons bed en gaat die meteen daarna ook... Zo sla ik 2 vliegen in 1 klap, want Ilse vindt het altijd fijn als je even boven wacht tot ze slaapt, duurt 5 a 10 min...

groetjes Yvonne

Die van os was ook een nachtbrakertje.

Pas nadat Berend 5 maanden was kregen we hem wat vroeger in bed (20.00) zodat hij ook ging slapen. Voor die tijd bleef hij wakker tot 22.00. Als we hem voor 22.00 in bed legde dan krijste hij de tijd vol tot 22.00, ....heel fijn maar niet heus.

Het is gewoon slimmer om je kleintje nu al te laten wennen aan een ritme met naar bed brengen. Als je je kleintje op laat blijven totdat hij/zij moe wordt, dan is er wel een kleine kans dat je ukkie hieraan gaan wennen en krijg je later misschien problemen met het naar bed brengen.
Op tijd naar bed brengen is voor de mama's en papa's ook prettig, die houden ook nog wat tijd voor zichzelf.
Rowan krijgt tussen 20.00 en 20.30 zijn laatste fles en gaat zijn bed in. Op dat moment zit mijn werkdag er op en kan ik lekker bankhangen. Meestal gaat de normale huishoudelijke dingen gewoon door, maar het is wel mijn tijd voor de rest van mijn gezin, vooral nu de oudste tijdelijk bij ons in huis is.

Liefs,

Annemiek

Terug
Bovenaan